Re: initscripts beta 1 + το αρχείο

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sat Sep 15 22:22:16 EEST 2001

On Sat, 15 Sep 2001, nik nik wrote:

> Γειά σε όλους,
> Σας στέλνω την πρώτη έκδοση του initscripts του
> mandrake
> Θα το εκτήμουσα πολύ να μου πειτε μια γνώμη και φυσικά
> να με βοηθέισετε όπου μπορείτε.
> Σημ. Δεν κατάφερα να το δω στο δικό μου PC παρά τις
> συμβουλές του Σίμου,οπότε και σε αύτο μιά βοήθεια δεν
> θα με πείραζε

Γεια σου Νίκο,
Έκανες πολύ καλή δουλειά.
Σου στέλνω προσαρτημένο την αναθεωρημένη μετάφραση του initscripts
του Mandrake. Με την εντολή diff μπορείς να εντοπίσεις τις διαφορές
και να κρατήσεις αυτές που πιστεύεις ότι ταιριάζουν καλύτερα.

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.