Re: Ονόματα Χωρών

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Oct 24 16:15:28 EEST 2001

Ευχαριστώ τον Πάνο για την επιμέλεια της τελικής μετάφρασης.
Αυτό είναι το συγκεντρωτικό γράμμα για τα ονόματα των χωρών.
Έκανα τις διορθώσεις κατά των Βασίλη και Πάνου (τελική απόφαση
από τα σχόλια του δεύτερου γράμματος του Πάνου) και ετοίμασα τα

countries-24Oct2001.txt
countries-24Oct2001.po

Το .po προήλθε από το .txt μέσω της εντολής:
cat countries.txt | perl -n -e '$english=$_;$greek=<>;<>;chop $english;
chop $greek;print "msgid \"$english\"\nmsgstr \"$greek\"\n\n";'
> countries-24Oct2001.po

Το συγκεκριμένο αρχείο .po μπορεί να το παραλάβει ο Νίκος και να το
ενσωματώσει στη μετάφραση του drakfw;

Δημήτρη, θεώρησε ως τελικό αρχείο με τα ονόματα των χωρών για το jdict το
παρεχόμενο αρχείο.

σίμος

ΥΓ.
Το "Guernsey" είναι νησί(νησιά;) μεταξύ Αγγλίας και Γαλλίας.
Για τις Μαλδίβες, βρίσκονται στον Ινδικό Ωκεανό. Ίσως το "Μαλβίδες"
να προέρχεται από το "Μαλβίνες", το όνομα των νησιών Φώκλαντ κατά τους
κατοίκους τις Αργεντινής και λοιπών περιοχών.

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.