Μεταφράσεις ονομάτων χωρών (Ήταν: Re: drakfw)

Panayotis Pakos pakos_ath at hotmail.com
Fri Oct 12 12:50:00 EEST 2001

Μετά χαράς δέχομαι την πρόταση του Σίμου. Με τη σύμφωνη γνώμη όλων, μπορώ να
αναλάβω την τελική επιμέλεια των μεταφράσεων, καθώς και τη μετάφραση ή/και
επιμέλεια των αρχείων εκείνων που εμφανίζονται συχνά στα διάφορα πακέτα
(όπως η άδεια χρήσης προϊόντων GNU, διάφορα disclaimers κλπ.)
Μπορείτε από σήμερα να μου στέλνετε οτιδήποτε έχετε φτιάξει και το θεωρείτε
έτοιμο προς επιμέλεια.

Ευχαριστώ,

Παναγιώτης