Μεταφράσεις ονομάτων χωρών ( Ήταν: Re: drakfw)

Nikos Niktaris niktarin at yahoo.com
Wed Oct 10 22:51:52 EEST 2001

Στις Πεμ 11 Οκτ 2001 21:09, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:
> Όπως φαίνετε, αυτό τη νήμα (thread...) πάει να τραβήξει αρκετά
> και ίσως φύγουμε λίγο από το σκοπό μας, της μετάφρασης των ονομάτων των
> χωρών.
>
> Βάση αυτών, θα ήθελα να προτείνω:
> α. Στόχος μας είναι να μεταφράσουμε όλες τις χώρες καθώς και όλες τις
> πολιτείες των Η.Π.Α. Σε αυτό δε γυρίζουμε πίσω.
> β. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την παρακάτω ανάλυση του Παναγιώτη, τη
> οποία πρέπει να χρησιμοποιήσουμε στις μεταφράσεις τέτοιων όρων.
> γ. Προτείνω να αναλάβει ο Παναγιώτης την τελική επιμέλεια των μεταφράσεων
> [...]
Εφόσον συμφωνεί και ο Παναγιώτης φυσικά :)
Επανέρχομαι με την ευκαιρία στο ότι πρέπει κάπου επιτέλους να δημιουργηθεί
μια "πηγή" όπου θα μπορούμε όλοι να βρίσκουμε αυτά που μας ενδιαφέρουν
"περίεργες" μεταφράσεις όπως αυτές των χωρών, τα projects (ποιος δουλεύει τι),
βοήθειες , εργαλεία ,σύνδεσμοι και εν πάση περιπτώσει ότι χρειάζεται κάποιος
για να μεταφράσει εύκολα και σωστά.

Φιλικά
Νίκος