drakfw

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Oct 10 14:38:01 EEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Nikos Niktaris wrote:

> Στις Τρι 09 Οκτ 2001 17:46, γράψατε:
> Καμία αντίρρηση.
> Υπάρχουν αρκετές πόλεις/πολιτείες που δεν ξέρω πως μεταφράζονται.
> Παράδειγμα το New Jersey μεταφράζεται Νέο Ιέρσι? δεν νομίζω.
> Γι αυτό ζήτησα να μου στείλει κάποιος ξέρει που υπάρχουν αυτές μεταφρασμένες.
> Το link του Παναγιώτη στο http://www.nationsonline.org/oneworld/ δεν δίνει
> τους όρους αυτούς στα ελληνικά.

Για τις χώρες, στήλε μου το τελικό σου αρχείο .po και θα κοιτάξω να
προσθέσω τις υπόλοιπες χώρες (με msgmerge/κτλ από το αρχείο του Φάνη).

> Εάν τελικά δεν μπορούμε να βρούμε όλες τις μεταφράσεις.Τότε λέω να το
> ξαναγυρίσω στα αγγλικά να τελειώνουμε.

Να μην το γυρίσουμε στα αγγλικά :)
Για να προσθέσεις εύκολα τις μεταφράσεις του Παναγιώτη, μπορείς να
χρησιμοποιήσεις το παρακάτω πρόγραμμα εντολών.
Αποθήκευσε τις μεταφράσεις σε ένα αρχείο και

cat US.txt | awk -F= '{printf "msgid \"%s\"\nmsgstr \"%s\"\n\n", $1, $2}'

Eπισυνάπτω το σχετικό αρχείο .po.

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.