drakfw

Nikos Niktaris niktarin at yahoo.com
Tue Oct 9 11:49:34 EEST 2001

Στις Τρι 09 Οκτ 2001 17:46, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:
> On Mon, 8 Oct 2001, Nikos Niktaris wrote:
> Γεια σου Νίκο,
> Δεν ξέρω αν έχεις κάνει τις αλλαγές που έστειλα στη λίστα σχετικά με τα
> ονόματα των χωρών. Επίσης είναι καλό να μεταφράζονται όλες οι
> χώρες/πολιτείες/επαρχίες, ακόμα και αυτές που έχουν προβληματικό όνομα.
Καμία αντίρρηση.
Υπάρχουν αρκετές πόλεις/πολιτείες που δεν ξέρω πως μεταφράζονται.
Παράδειγμα το New Jersey μεταφράζεται Νέο Ιέρσι? δεν νομίζω.
Γι αυτό ζήτησα να μου στείλει κάποιος ξέρει που υπάρχουν αυτές μεταφρασμένες.
Το link του Παναγιώτη στο http://www.nationsonline.org/oneworld/ δεν δίνει
τους όρους αυτούς στα ελληνικά.
> Συνήθως δεν αρέσει στον τελικό χρήστη να βλέπει ορισμένους όρους
> μεταφρασμένους ενώ άλλους αμετάφραστους. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι
> τρομερά κομψό, ωστόσο είναι «αρμονικό».

Εάν τελικά δεν μπορούμε να βρούμε όλες τις μεταφράσεις.Τότε λέω να το
ξαναγυρίσω στα αγγλικά να τελειώνουμε.
Νίκος