drakfw

Panayotis Pakos pakos_ath at hotmail.com
Wed Oct 10 10:44:51 EEST 2001

Νίκο καλημέρα. Παρακάτω σου στέλνω τις πολιτείες των ΗΠΑ μεταφρασμένες. Όσο
για το link http://www.nationsonline.org/oneworld στο έστειλα για να δεις
ποιες χώρες υπάρχουν αυτή τη στιγμή (γιατί οι χώρες και τα κράτη αλλάζουν
συχνά τα τελευταία χρόνια). Δεν είναι δυνατό να μεταφράζουμε ό,τι βρούμε,
χωρίς να ελέγχουμε εάν η πληροφορία του προωτότυπου ισχύει. Έτσι, εάν στο
πρωτότυπο αναφέρεται η Δυτ.Γερμανία ή η Τσεχοσλοβακία, δεν θα μεταφράσουμε
αυτήν την πληροφορία, διότι είναι ξεπερασμένη. Έτσι, μπορείς να επαληθεύσεις
μέσω του παραπάνω link ποιες χώρες από αυτές που αναφέρονται στο πρόγραμμα
όντως υπάρχουν, και μετά να τις μεταφράσεις σύμφωνα με όσα γνωρίζεις και
χρησιμοποιώντας τις συστάσεις-υποδείξεις που έχεις ήδη στα χέρια σου.
Φιλικά,

Πάνος

Alabama=Αλαμπάμα
Alaska=Αλάσκα
Arizona=Αριζόνα
Arkansas=Άρκανσω
California=Καλιφόρνια
Colorado=Κολοράδο
Connecticut=Κονέκτικατ
Delaware=Ντελαγουέρ
Florida=Φλόριδα
Georgia=Γεωργία
Hawaii=Χαβάη
Idaho=Άινταχο
Illinois=Ιλλινόις
Indiana=Ινδιάνα
Iowa=Αϊόβα
Kansas=Κάνσας
Kentucky=Κεντάκυ
Louisiana=Λουϊζιάνα
Maine=Μέιν
Maryland=Μαίρυλαντ
Massachusetts=Μασσαχουσέτη
Michigan=Μίτσιγκαν
Minnesota=Μιννεσότα
Mississippi=Μισσισιπί
Missouri=Μισσούρι
Montana=Μοντάνα
Nebraska=Νεμπράσκα
Nevada=Νεβάδα
New Hampshire=Νιου Χαμσάιρ
New Jersey=Νιου Τζέρσεϋ
New Mexico=Νέο Μεξικό
New York=Νέα Υόρκη
North Carolina=Βόρεια Καρολίνα
North Dakota=Βόρεια Ντακότα
Ohio=Οχάιο
Oklahoma=Οκλαχόμα
Oregon=Όρεγκον
Pennsylvania=Πεννσυλβανία
Rhode Island=Ρόντ Άιλαντ
South Carolina=Νότια Καρολίνα
South Dakota=Νότια Ντακότα
Tennessee=Τεννεσσί
Texas=Τέξας
Utah=Γιούτα
Vermont=Βερμόντ
Virginia=Βιρτζίνια
Washington=Ουάσινγκτον
Washington D.C.=Ουάσινγκτον (περιοχή Κολούμπια)
West Virginia=Δυτική Βιρτζίνια
Wisconsin=Ουισκόνσιν
Wyoming=Ουαϊόμινγκ