drakfw

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Wed Oct 10 02:33:09 EEST 2001

On Tue, Oct 09, 2001 at 11:49:34AM +0300, Nikos Niktaris wrote:
> Στις Τρι 09 Οκτ 2001 17:46, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:
> Καμία αντίρρηση.
> Υπάρχουν αρκετές πόλεις/πολιτείες που δεν ξέρω πως μεταφράζονται.
> Παράδειγμα το New Jersey μεταφράζεται Νέο Ιέρσι? δεν νομίζω.
> Γι αυτό ζήτησα να μου στείλει κάποιος ξέρει που υπάρχουν αυτές μεταφρασμένες.
> Το link του Παναγιώτη στο http://www.nationsonline.org/oneworld/ δεν δίνει
> τους όρους αυτούς στα ελληνικά.

Νομίζω οτι ειναι σχετικά εύκολη μια μετάφραση των ονομάτων των πολιτειών,
αφού στην πλειοψηφία τους γράφοντε όπως ακριβώς ακούγοντε.
π.χ.

 Alabama Αλαμπάμα
 Alaska Αλάσκα
 Arizona Αριζόνα
 Arkansas Αρκάνσας
 California Καλιφόρνια
 Colorado Κολοράντο
 Connecticut Κονέκτικατ
 Delaware Ντελαγουέαρ
 Florida Φλόριδα
 Georgia Γεωργία
 Hawaii Χαβάι
 Idaho ¶ϊνταχο
 Illinois Ιλλινόις
 Indiana Ινδιάνα
 Iowa Αϊόβα
 Kansas Κάνσας
 Kentucky Κεντάκι
 Louisiana Λουϊσιάνα
 Maine Μέιν
 Maryland
 Massachusetts Μασσαχουσέτη
 Michigan Μίσιγκαν
 Minnesota Μινεσσότα
 Mississippi Μισσισσιπής
 Missouri Μιζούρι
 Montana Μοντάνα
 Nebraska Νεμπράσκα
 Nevada Νεβάδα
 New Hampshire Νέο Χάμσαιρ
 New Jersey Νέα Υερσέη
 New Mexico Νέο Μεξικό
 New York Νέα Υόρκη
 North Carolina Βόρειος Καρολίνα
 North Dakota Βόρειος Ντακότα
 Ohio Οχάιο
 Oklahoma Οκλαχόμα
 Oregon Όρεγον
 Pennsylvania Πενσυλβανία
 Rhode Island Νήσος Ρόδος (πιο συχνά αναφέρετε σαν Rhode Island όμως)
 South Carolina Νότιος Καρολίνα
 South Dakota Νότιος Ντακότα
 Tennessee Τεννεσί
 Texas Τέξας