Μερικές αλλαγές

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Oct 8 23:15:39 EEST 2001

> shear: αποτομή (γραφικά)

> reset: επαναφορά (ρυθμίσεων), επανεκκίνηση (υπολογιστή).

> spacing: διάστιχο (κείμενο)

> rotation: περιστροφή (γραμματοσειρά)

> scale: κλίμακα (γραφικά)

> antialising: ομαλοποίηση (γραμματοσειρές)

> outline: περίγραμμα (γραμματοσειρά)

> preview: προεπισκόπηση (εκτύπωση, οθόνη)

> update: ανανέωση (γενικό)

> transformation: μετασχηματισμός

> general: γενικά (γενικό)

> glyph: κόσμημα (γραμματοσειρά)

> about: πέρι (βοήθεια)

> σίμος

Έβαλα τους περισσότερους όρους στο dict.xml.
Όσο για το <context>, το προσθέτω σαν
attribute στο <translation>:
<translation context="......">.......</translation>
και γιατί είναι λογικά σωστό, αλλά και γιατί τα attributes
είναι πιο "ελαφριά" από τα child nodes
Αυτή τη στιγμή βέβαια το jdict δεν εμφανίζει context,
αλλά μέχρι μεθαύριο θα το κάνει.
Το ίδιο και το popularity, αν και θα το κάνω προαιρετικό.
Και επίσης συνειδητοποίησα ότι ξέχασα το σπουδαιότερο:

users.ntua.gr/el97146/dict/jdictapplet.java

Όσοι θέλουν να "παίξουν" με τον κώδικα, να βεβαιωθούν ότι
έχουν στο classpath τους τα αρχεία:

users.ntua.gr/el97146/dict/jdom.jar

Επίσης το applet είναι
package jdict;
που σημαίνει ότι πρέπει να αποθηκευτεί
στον υποκατάλογο $DIR/jdict
υποθέτωντας ότι τα jar βρίσκονται στον υποκατάλογο
$DIR. Η μεταγλώτιση γίνεται (πιθανόν :-) )με
$DIR/javac -classpath ..:.:jdom.jar:jaxp.jar:crimson.jar jdictapplet.java

Συγνώμη που δεν έχω links στην ιστοσελίδα, θα
ακολυθήσουν σύντομα.

Τα δύο αρχεία (.java και .xml) θα είναι διαθέσιμα σε καμιά 10αριά λεπτά.

Υ.Γ (1): πρώτη και τελευταία φορά που χρησιμοποιώ τον JBuilder.
Καλή η ζωγραφική για φόρμες Visual Basic που προβάλλουν
έναν πίνακα βάσης δεδομένων, αλλά στη Java μάλλον μπερδεύει
παρά βοηθά.
Υ.Γ(2): μια και αναφέρθηκε, όντως ο Konqueror παίζει σωστά μόνο
με JDK1.3 των Blackdown και IBM καθώς και 1.2 της Sun. Δεν είμαι
σίγουρος, αλλά νομίζω πως το 1.3 της Sun δε δουλεύει επειδή εμφανίζει
κάτι άσχετες πληροφορίες στην εκκίνησή του που "μπερδεύουν" τον
Java binder του KDE.