Re: Μερικές αλλαγές

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Mon Oct 8 13:38:40 EEST 2001

On Mon, 8 Oct 2001, Panayotis Pakos wrote:

> Σίμο καλημέρα.
> Έχω επισημάνει ορισμένα πραγματάκια στο txt που μου έστειλες τις προάλλες
> (το gimp-freetype-el_po.txt). Ίσως θέλεις να τα δεις κι εσύ, γιαυτό σου
> επισυνάπτω το αρχείο revised.

Καλημέρα Παναγιώτη,
Ευχαριστώ για το αρχείο. Έκανα τις αλλαγές στους όρους και ενημέρωσα τη
μετάφραση.
Επιπλέον μάζεψα τους σημαντικότερους όρους της συγκεκριμένης μετάφρασης
για χρήση στο jdict.
Σε παρένθεση είναι το περιεχόμενο (context) στο οποίο αναφέρεται η
μετάφραση.

shear: αποτομή (γραφικά)
reset: επαναφορά (ρυθμίσεων), επανεκκίνηση (υπολογιστή).
spacing: διάστιχο (κείμενο)
rotation: περιστροφή (γραμματοσειρά)
scale: κλίμακα (γραφικά)
antialising: ομαλοποίηση (γραμματοσειρές)
outline: περίγραμμα (γραμματοσειρά)
preview: προεπισκόπηση (εκτύπωση, οθόνη)
update: ανανέωση (γενικό)
transformation: μετασχηματισμός
general: γενικά (γενικό)
glyph: κόσμημα (γραμματοσειρά)
about: πέρι (βοήθεια)

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.