Mandrake 8.1

Nikos Niktaris niktarin at freemail.gr
Sun Oct 7 12:58:59 EEST 2001

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι πλέον ένας ευτυχισμένος χρήστης του Mandrake 8.1
Δεν μπορώ να πω ότι με ταλαιπώρησε ιδιαίτερα.Αν εξαιρέσει κανεις το kppp
(δεν ξέρω αλλά αυτοί το πρόγραμμα δεν μου δούλεψε πότε με την πρώτη.Zζήτω το
Xisp)
Το κακό είναι ότι τα ελληνικά είναι στο CD no 3 άρα όποιος δεν έχει το 3ο CD
θα ταλαιπωρηθεί λίγο.
Η απλότητα της εγκατάστασης ελληνικών ήταν εύκολη.
Τι?
Πιστεύψατε πραγματικά ότι δεν θα υπήρχαν προβλήματα?
Προς το παρόν 2.
1) δεν μπορώ να αλλάξω τη γραμματοσειρά στο κέλυφος από unicode που είναι η
προεπιλεγμένη (και δουλεύει σωστά) σε άλλη.Βγάζει μήνυμα ότι δεν βρίσκει την
γραμματοσειρά.
2) (αν θεωρείται πρόβλημα) είναι για δουλέψουν το πληκτρολόγιο σε κονσόλα
πρέπει να κανεις να προσθέσει echo -e "033(K" στο /etc/profile
Για να δουλέψουν τα ελληνικά στο KDE θέλουν την κλασική διαδικασία αλλαγής
γραμματοσειρών από το Kcontrol (εδώ μου έκανε εντύπωση ότι ενώ είχα επιλέξει
γραμματοσειρά με ελληνικό encoding μου εμφάνιζε στην προεπισκόπηση
τετραγωνάκια. Για να διορθωθεί πρέπει να ξαναεπιλέξεις την γραμματοσειρά και
το encoding.
Για την υποστηρίξει ελληνικών στο Χ συμπλήρωσα την επιλογή αλλαγής
πληκτρολογίου.
Οι μεταφράσεις πρέπει να πω είναι σε πολύ καλό επίπεδο (ειδικά στο KDE).
Πρόβλημα ωστόσο υπάρχει στην μετάφραση του Software manager όπου όταν σου
ζητάει το Cd βγάζει μήνυμα σε άγνωστη γλώσσα.
Αυτά σε πρώτη φάση.

Φιλικά
Νίκος