drakfw el

Panayotis Pakos pakos_ath at hotmail.com
Sun Oct 7 12:42:44 EEST 2001

Mandrake First Time Wizard. Αντί του 'Οδηγός Πρώτης φοράς' προτείνω το
'Οδηγός πρώτης επαφής'.

#: drakfw:599
msgid "News Parameters"
msgstr "Παράμετροι Νέων"
Μετάφραση του 'news' ως 'νέα', νομίζω ότι παραπέμπει σε κάτι όπως 'νέες
δυνατότητες, νέα προϊόντα'. Εάν αφορά ειδήσεις, νομίζω ότι θα είναι
δοκιμότερο να ονομαστεί 'ειδήσεις'.

#: drakfw:605
msgid "Server type:"
msgstr "Τύπος Διακομιστού:"
Βρε παιδιά, όχι 'διακομιστού'.

#: drakfw:608
msgid "Incoming Server name(POP/IMAP):"
msgstr "Όνομα διακομιστή Εισερχομένων(POP/IMAP):"

#: drakfw:609
msgid "Outgoing server name(SMTP):"
msgstr "Όνομα διακομιστή Εξόδου(SMTP):"
Εφόσον στο 608 το Incoming αποδίδεται ως 'εισερχομένων' γιατί να μην
αποδοθεί και το Outgoing ως 'εξερχομένων';

#: drakfw:609
msgid "Login:"
msgstr "Προσπέλαση:"
Εάν το 'σύνδεση' μοιάζει λίγο ύποπτο, προτείνω το 'είσοδος' ή το 'διαδικσία
εισόδου'.

#: drakfw:613
msgid "News Server:"
msgstr "Διακομιστής Νέων:"
Όπως και παραπάνω, στο news parameters, έτσι κι εδώ νομίζω ότι το
'διακομιστής ειδήσεων' ταιριάζει καλύτερα.

Ανακαλύψτε επίσεις και την νέα online υπηρεσία της \n"
"MandrakeSoft\n"
"για εύκολη ενημέρωση του σύστηματος σας σε θέματα αναβαθμίσεων και
ενημερώσεων ασφαλείας.\n"
Εδώ θα το έλεγα ως εξής: "Γνωρίστε επίσης τη νέα online υπηρεσία της
MandrakeSoft για εύκολη ενημέρωση του συστήματός σας με προγράμματα
ενημερώσεων και ενίσχυσης της ασφάλειάς του.\n"

Πέραν αυτών, θα ήθελα να μου πει κάποιος εάν γίνεται γλωσσική επιμέλεια
(ορθογραφική-συντακτική) των μεταφράσεων, από ποιους και ποιος φέρει την
ευθύνη αυτής της επιμέλειας.

Ευχαριστώ

Παναγιώτης Πάκος
pakos_ath at hotmail.com