utf-8

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Fri May 11 00:54:40 EEST 2001

On Fri, May 11, 2001 at 07:32:40AM +0100, Simos Xenitellis wrote:
> Νομίζω ότι η απεικόνιση στο xterm UTF-8 γίνεται, το πρόβλημα είναι
> όταν κάνει κάποιος copy-paste σε άλλη εφαρμογή.
> Διαφορετικά, πως μπορούν και γράφουν κινέζικα/κλπ...
> Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει;

Η υποστήριξη UTF-8 στο Χ11 είναι ελαφρώς έως πολύ πειραματική. Πάντως το
copy-paste ανάμεσα στο xterm και το Mozilla δουλεύει μια χαρά! Επίσης και
το Qt 2.0 (άρα και το KDE) πρέπει να δουλεύει σωστά.

> Δεν μπορώ να καταλάβω εκείνο τον περιορισμό των 128 ή 512.
> Είναι για διαφορετικούς εμφανίσιμους χαρακτήρες; Μου φαίνεται
> παράλλογή απαίτηση.

Αυτός ο περιορισμός (256 ή 512 χαρακτήρες) αφορά τις γραμματοσειρές της
VGA και ισχύει μόνο για την κονσόλα σε text mode. Στο X11 δεν υπάρχει
πρόβλημα.

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr