utf-8

Simos Xenitellis simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Fri May 11 09:32:40 EEST 2001

On Thu, 10 May 2001, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Se "Konsole" pantws se KDE 2.1.1 eida na xrhsimopoiei utf-8 me swsta
> ellhnika.
> Twra apo ekei kai pera, poso <<swsto>> einai... den 3erw!

Νομίζω ότι η απεικόνιση στο xterm UTF-8 γίνεται, το πρόβλημα είναι
όταν κάνει κάποιος copy-paste σε άλλη εφαρμογή.
Διαφορετικά, πως μπορούν και γράφουν κινέζικα/κλπ...
Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει;
Δεν μπορώ να καταλάβω εκείνο τον περιορισμό των 128 ή 512.
Είναι για διαφορετικούς εμφανίσιμους χαρακτήρες; Μου φαίνεται
παράλλογή απαίτηση.

σίμος