utf-8

Konstantinos Pistiolis kpistiolis at yahoo.com
Fri May 11 01:34:22 EEST 2001

--- Simos Xenitellis <simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk>
έγραψε: > On Thu, 10 May 2001, Panayotis Katsaloulis
wrote:

> xrhsimopoiei utf-8 me swsta
> den 3erw!
>
> Νομίζω ότι η απεικόνιση στο xterm UTF-8 γίνεται, το
> πρόβλημα είναι
> όταν κάνει κάποιος copy-paste σε άλλη εφαρμογή.
> Διαφορετικά, πως μπορούν και γράφουν κινέζικα/κλπ...
> Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει;
> Δεν μπορώ να καταλάβω εκείνο τον περιορισμό των 128
> ή 512.
> Είναι για διαφορετικούς εμφανίσιμους χαρακτήρες; Μου
> φαίνεται
> παράλλογή απαίτηση.

Δεν ξέρω αν ρωτάς αυτό, αλλά μιλούσα για μη γραφική
κονσόλα. απλή vga σε text mode, που επιτρέπει μόνο ένα
charset 256 χαρακτήρων. Στην απλή vga μπορείς αν
θέλεις να φορτώσεις και άλλους 256 διαφορετικούς
χαρακτήρες αν αφαιραίσεις 1 bit από τα modes. (Δεν
ξέρω πως γίνεται όμως)

Κώστας