wget-1.7: el.po update

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Jun 6 09:27:52 EEST 2001

Αγαπητέ Σίμο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σωστό
είναι το "επετράπη". Παθητικός  αόριστος του επιτρέπομαι.
Όλα αυτά τα ρήματα στις καταλήξεις του αορίστου έχουν "-η".
Πολλοί το μπερδεύουν με τις καταλήξεις της μετοχής, π.χ.
γεννηθείς. Στα τρία γένη είναι -θείς, -θείσα, -θέν.

Επίσης το "βάση του μονοτονικού" είναι λάθος.
Το σωστό είναι "βάσει", δοτική που εκφράζει τρόπο.
Και φυσικά, το μονοτονικό ή το πολυτονικό δεν έχουν
καμία σχέση με την ορθογραφία. Αφορούν μόνο τους
τόνους.

Καλό θα ήταν παιδιά, όποιος ετοιμάζεται να στείλει κάπου
μεταφράσεις, να μου τις στέλνει για έναν τελικό έλεγχο.
Κάποτε διάβασα 40 τόμους αρχαία κείμενα από το προτότυπο
και από τότε έχω καλή σχέση με την ελληνική γλώσσα.

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net