wget-1.7: el.po update

Simos Xenitellis simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Wed Jun 6 03:05:09 EEST 2001

On Tue, 5 Jun 2001, Public <Anonymous_Account> wrote:

> Γειά σας,
>
> Έριξα μια γρήγορη ματιά στα ελληνικά μηνύματα του wget-1.7 και παραθέτω
> τις αλλαγές/προσθήκες από την υπάρχουσα μετάφραση (Σίμο σ' ευχαριστούμε).
>
> Επίσης παραθέτω και τον πλήρη κατάλογο των μηνυμάτων.
>
> Ας τα στείλει κάποιος στην λίστα σφαλμάτων του wget <bug-wget at gnu.org>

Ευχαριστώ για τα αρχεία!
Για την αποστολή των ανανεωμένων μεταφράσεων για προγράμματα όπως
το wget, υπάρχει μια διαδικασία που περιγράφεται στο
http://www.iro.umontreal.ca/contrib/po/HTML
Έκανα την αποστολή για τις εκδόσεις wget-1.6 και wget-1.7-pre1
και πρέπει να εμφανιστούν σε λίγο στο
http://www.iro.umontreal.ca/contrib/po/trans/el/

Ένα σχόλιο, είναι "δεν επετράπη" ή "δεν επετράπει";
Έχω δει σε άρθρα π.χ. στο Βήμα το πρώτο, όμως βάση του μονοτονικού
δεν είναι το δεύτερο.

σίμος