Evolution πρoτάσεις

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Mon Dec 17 23:49:22 EET 2001

Στις Κυρ 16 Δεκ 2001 20:14, ο/η Nikos Niktaris έγραψε:
[snip]
> Cannot build locking helper pipe: %s"
> Αδύνατη η κατασκευή σωλήνωσης με βοήθημα κλειδωμάτων: %s
Δεν θα το κοιτάξει κανείς αλλά μάλλον είναι:
Αδυναμιά δημιουργίας βοηθητικής σωλήνωσης κλειδωμάτων

> Could not create pipe: %s
> Δεν ήταν δυνατή η κατασκευή σωλήνωσης: %s
Στη μετάφραση του Tannenbaum πως εμφανίζεται το pipe ; Εγώ το έχω στην
αγγλική έκδοση( 2η) . Σίμο;)
> Could not fork: %s
> Δεν ήταν δυνατή η δικράνωση: %s
Δικράνωση; Από πού είναι αυτό; Διακλάδωση ή κλωνοποίηση ή fork();
fork είναι standard συνάρτηση και αν έχεις αφήσει αμετάφραστη και την flock...
> Failed to get lock using flock(2): %s
> Αποτυχία κλειδώματος με χρήση flock(2): %s"

Δεν χρησιμοποιώ evolution αλλά αν αυτά τα μηνύματα τα βγάζει με configure
--debug=no δεν πάνε καθόλου καλά. Αν είναι να μεταφράζονται και τα μηνύματα
λάθους τότε ας φτιάξει κάποιος ένα patch με ελληνική υποστήριξη για τον
πηρύνα που αλλάζει λιγότερο από τα μηνύματα λάθους του evolution