Updated xkb/locale files

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Dec 15 18:55:29 EET 2001

On Monday 10 December 2001 23:46, you wrote:
> Φίλε Σίμο,

> XFree86 4.1.0 / KDE 2.2.2 εδώ.
> Οι ρυθμίσεις που έχω είναι αυτές που περιγράφονται στο KDE-mini-HOWTO του
> συνάδελφου Δημήτρη Καμενόπουλου. _ΔΕΝ_ χρησιμοποιώ τα καινούργια αρχεία του

 Βασίλη. Παρόλα αυτά, και σε μένα, όταν είμαι στα ελληνικά, το _Alt_-Tab
> με πηγαίνει μόνο στην αμέσως επόμενη εφαρμογή.
> Το _Ctrl_-Tab, ακόμα κι αν είμαι στα ελληνικά, αλλάζει τα desktops κανονικά

 (δηλ, σειριακά).
> Επίσης, πιστεύω ότι είναι σχετική και μία άλλη συμπεριφορά που έχω
> παρατηρήσει: ότι οι συντομεύσεις του πληκτρολογίου (keyboard shortcuts) στο

 KDE δεν δουλεύουν όταν η γλώσσα είναι γυρισμένη στα ελληνικά.
Εμένα μου δουλεύουν (και στα μενού και π.χ. στα πλαίσια διαλόγου). Βέβαια έχω
X 4.0.3 και KDE 3 beta 1, αλλά θα ορκιζόμουν ότι μου δουλεύουν εδώ και πάρα
πολύ καιρό, ίσως πριν από το 2.0.1 και ακόμα και με X 3.3.x. Μήπως δεν πατάς
το alt+συντόμευση; Από την άλλη πολλές συντομεύσεις είναι εντελώς χάλια (π.χ.
διπλανά controls έχουν την ίδια συντόμευση) αλλά ακόμα και τότε η συντόμευση
ισχύει για το 1ο control στη σειρά. Το δε alt-tab δουλεύει κανονικά. Μήπως
φταίει το X 4.1; Το είχα για ένα φεγγάρι αλλά πήγε κατά διαβόλου μαζί με το
σκληρό μου. Δυστυχώς σε γενικές γραμμές δε χρησιμοποιώ τις συντομεύσεις και
δε μπορώ να θυμηθώ αν είχε τέτοιο πρόβλημα. Κάποια στιγμή θα το ξανακατεβάσω
και θα δω τι γίνεται. Το περίεργο είναι ότι στο bugs.kde.org δε φαίνεται να
υπάρχει ούτε ένα αντίστοιχο πρόβλημα.