Updated xkb/locale files

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Dec 14 15:49:24 EET 2001

Την Δευ, 2001-12-10 στις 21:46, ο/η gewrgios kylafas έγραψε:
> Φίλε Σίμο,

> XFree86 4.1.0 / KDE 2.2.2 εδώ.
> Οι ρυθμίσεις που έχω είναι αυτές που περιγράφονται στο KDE-mini-HOWTO του
> συνάδελφου Δημήτρη Καμενόπουλου. _ΔΕΝ_ χρησιμοποιώ τα καινούργια αρχεία του
> Βασίλη. Παρόλα αυτά, και σε μένα, όταν είμαι στα ελληνικά, το _Alt_-Tab με
> πηγαίνει μόνο στην αμέσως επόμενη εφαρμογή.
> Το _Ctrl_-Tab, ακόμα κι αν είμαι στα ελληνικά, αλλάζει τα desktops κανονικά
> (δηλ, σειριακά).
> Επίσης, πιστεύω ότι είναι σχετική και μία άλλη συμπεριφορά που έχω
> [...]

Επιβεβαιώνω το ίδιο πρόβλημα και στο GNOME.
Οι συντομεύσεις δε λειτουργούν. Π.χ., "&Αρχείο", το Ctrl-Α δεν ανοίγει
το σχετικό μενού.
Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα από τα εσωτερικά των X (πώς μεταφέρονται
τα γεγονότα (events), πως μπορεί κάποιος να συλλάβει τα γεγονότα που
δημιουργεί το πληκτρολόγιο..), θα μπορούσε να βοηθήσει αρκετά.

σίμος