Updated xkb/locale files

gewrgios kylafas el95062 at mail.ntua.gr
Mon Dec 10 23:46:26 EET 2001

Φίλε Σίμο,

> Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει και για άλλα γραφικά περιβάλλοντα;
> (δοκιμάζοντας "setxkbmap es" κάνει το ίδιο, οπότε μπορεί να είναι
> πρόβλημα του XFree86/XKB ή του GNOME.

XFree86 4.1.0 / KDE 2.2.2 εδώ.
Οι ρυθμίσεις που έχω είναι αυτές που περιγράφονται στο KDE-mini-HOWTO του
συνάδελφου Δημήτρη Καμενόπουλου. _ΔΕΝ_ χρησιμοποιώ τα καινούργια αρχεία του
Βασίλη. Παρόλα αυτά, και σε μένα, όταν είμαι στα ελληνικά, το _Alt_-Tab με
πηγαίνει μόνο στην αμέσως επόμενη εφαρμογή.
Το _Ctrl_-Tab, ακόμα κι αν είμαι στα ελληνικά, αλλάζει τα desktops κανονικά
(δηλ, σειριακά).
Επίσης, πιστεύω ότι είναι σχετική και μία άλλη συμπεριφορά που έχω
παρατηρήσει: ότι οι συντομεύσεις του πληκτρολογίου (keyboard shortcuts) στο
KDE δεν δουλεύουν όταν η γλώσσα είναι γυρισμένη στα ελληνικά.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως,

Γιώργος

--
Γιώργος Ε. Κυλάφας