Εναλλαγή καταστάσεων

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Mon Oct 23 19:26:51 EEST 2000

On Mon, Oct 23, 2000 at 03:40:34PM +0000, simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk wrote:
> [...]

  Όχι, οι τρόποι εναλλαγής που έχουν προταθεί περνάνε κυκλικά από όλες τις
καταστάσεις, και μάλιστα μερικοί προς και τις δύο κατευθύνσεις. Δηλαδή, για
παράδειγμα, στην περίπτωση του Ctrl-Shift, με τα αριστερά πλήκτρα πάει στην
προηγούμενη κατάσταση, και με τα δεξιά στην επόμενη. Αυτό γίνεται κυκλικά,
γι' αυτό και όταν οι καταστάσεις είναι δύο φαίνονται να κάνουν το ίδιο
πράγμα.

> Ότι και να διαλέξουμε, πρέπει να είναι κάτι που θα χρησιμοποιηθεί και
> από όλους τους άλλους χρήστες των XFree86.
>
> Ένα άλλο σημείο ελέγχου είναι ο συνδιασμός πλήκτρων να μην αντιστοιχεί
> με λειτουργία που χρησιμοποιεί κάποιος διαχειριστής παραθύρων ή και
> προγράμματα.

  Αυτό είναι σχεδόν αδύνατο. :-( Εγώ πάντως νομίζω ότι τα κυκλικά είναι
αρκετά καλά.

> Αυτό που πιστεύω ότι είναι εφικτό, είναι να εμπλουτιστεί το αρχείο group
> με επιπλέον συνδιασμούς (π.χ. Alt-Shift), και να δίνετε στον χρήστη
> η δυνατότητα να επιλέγει τον αγαπημένο συνδιασμό.
> Ερώτημα: είναι δυνατόν να αλλάξει ο συνδιασμός πλήκτρων χωρίς να απαιτήται
> επανεκκίνιση του εξυπηρετητή Χ; Έχει διαβάσει κανείς το XKBlib.ps;

  Για την πρώτη ερώτηση, δες το setxkbmap(1). Για την δεύτερη, δε νομίζω να
μας χρειάζεται.

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk