Success (dokimi tis doyleias toy Vasili)

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sun Oct 22 17:45:46 EEST 2000

Πάρα πολύ καλή δουλειά, τουλάχιστον xterm, και KDE1.1.2 παίζουν
σωστά τα Ελληνικά.
  Δεν έχω λόγο να υποθέσω πως το KDE1.94 δε θα παίζει κι αυτό, αν και το έχω
σβήσει για να μου χωρέσει το Civilization - CTP ->πολύ ώριμη συμπεριφορά από το
συντονιστή της μετάφρασης του KDE2, δεν βρίσκετε;  Αλλά εντάξει, έχω γενέθλια
σήμερα και γιορτή την Πέμπτη, μου αξίζει μια εβδομάδα διασκέδασης ;). Πάντως
όσοι έχουν KDE1.94 να ξέρουν ότι ένα export LANG=el_GR βοηθάει τρομερά.
Τώρα, άμα είχαμε και backspace δε θα με χάλαγε
ιδιαίτερα, όμως αυτό είναι τελείως δευτερεύον.
 Ο windowmaker και το wterm έχουν αυτό τοπροβληματάκι με το 'α αντί του
ά και αυτό με προβληματίζει αρκετά, αλλά εντάξει, ποιος γράφει ελληνικά στη
γραμμή εντολών του windowmaker;

Παρατήρηση (που αφορά μάλλον τα standards για τα ελληνικά): Το SuSE, όταν θέτω
τη γλώσσα στα ελληνικά μέσω YaST, μου θέτει LANG=greek. Διαισθάνομαι ότι το
σωστό και επίσημο είναι el_GR. Τουλάχιστον οι εφαρμογές X τρέχουν το ελληνικό
locale μόνο με el_GR. Η μήπως κάνω λάθος;