Nea diata3h plhktrologioy

DJ Art djart at linux.gr
Fri Oct 20 23:04:07 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

 μπορούν, θέλουμε να μπουν; Η δική μου άποψη είναι ότι κάτι τέτοια
πράγματα,
> καλόν θα είναι να είναι τεχνικά _εφικτά_ (γι' αυτό, π.χ., χώρισα το el μου

> σε basic και bare), αλλά το θεωρώ λίγο παρατραβηγμένο να υπάρχουν επιλογές
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ΟΚ, πάω όντως πάσο τότε. (βρείτε τα εσείς αυτά ;) Δεν γνωρίζω για να
εκφέρω άποψη :)

>   Εξαρτάται τι θεωρείς απλό και τι θεωρείς power. Αν απλό είναι το σκέτο
> ελληνικό, και power οι κάθε είδους συνδυασμοί, τότε συμφωνούμε. Αλλιώς,
> βλέπουμε...

Συμφωνούμε.

>   Το δεξί παράθυρο ή το Shift-AltGr, ανάλογα τι τύπο πληκτρολογίου έχεις
> επιλέξει

Α, BTW, εγώ έχω ένα πληκτρολόγιo που έχει ένα extra κουμπί: το Macro και
βρίσκεται αριστερά από το Ζ και δεξιά από το αριστερό Shift. Δεν έχω
καταλάβει τί κάνει ακριβώς (και σίγουρα δεν είναι για κάποια extra
features του πληκτρολογίου, όπως ταχύτητα επανάληψης, Power, SLeep,
Wake. Εκείνο το κουμπί βρίσκεται αλλού).

>   Χμ, όλα τα πληκτρολόγια θα πρέπει να έχουν ένα δεξί Alt...

Αλλά και πάλι, είναι θέμα user-friendliness, θα συμφωνήσω με αυτά που
είπε ο Βρυώνης σε προηγούμενο μήνυμα.

(κάποιοι Linux users τα έχουν συνηθίσει άλλωστε .... τόνος+τελεία κλπ
...)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras