Nea diata3h plhktrologioy

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Fri Oct 20 19:09:02 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Όχι, για την άνω τελεία π.χ. θέλει Multi_key (RightWin ή Shift-AltGr),
> τελεία, και μετά ξανά τελεία. Δηλαδή τρία πλήκτρα. Και δεν είναι και τόσο
> συχνά χρησιμοποιούμενο σύμβολο· για παράδειγμα, τόσα χρόνια στο internet,
> ελάχιστο κόσμο έχω δει να την χρησιμοποιεί εκτός από εμένα, κι εγώ πάλι το
> πολύ να βάλω μία σε ένα μήνυμα.

RightWin? Με πιάνει τρέμουλο! Εννοείτε το
πλήκτρο εκείνο που έχουν μόνο μερικά πληκτρολόγια
για PC? Όχι ρε παιδιά, μήν το κάνετε αυτο!

Σκέφτηκα αρκετά το θέμα του τόνου. Από την
πλευρά του "απλού χρήστη Παναγιώτη" που κάθεται
και γράφει για πρώτη φορά ελληνικά σε Linux,
η σκέψη (ασυναίσθητα) θα ήταν η εξής:

Επειδή έχω μάθει ότι το ";" βγάζει
τα "περίεργα" πράγματα όπως τόνοι, διαλυτικά,
την πρώτη φορά που θα ήθελα να βάλω άνω τελεία
(ναι, και εγώ την χρησιμοποιώ, αλλά δεν ξέρω πώς
εμφανίζεται στο πληκτρολόγιό μου και καταφεύγω στην
παύλα - ) θα δοκίμαζα ";." Πρέπει επίσης να ομολογήσω
ότι ποτέ δεν θα πήγαινε το μυαλό μου να κάνω κάτι σαν
Multi_key-τελεία-τελεία... Άντε να δοκίμαζα και
";-"... Το ίδιο και για τα << >> (;< ή ;" και
;> ή ;" αντίστοιχα)

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!