Dead keys

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Fri Oct 20 16:08:12 EEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 12:35:13PM +0000, simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk wrote:
> On Thu, 19 Oct 2000, Vasilis Vasaitis wrote:
>
> <...>

> Υπάρχει και ο συνδιασμός:
>
> 	τόνος + τόνος			τόνος (σαν νεκρό πλήκτρο) και
> αναμένει φωνήεν. Τουτέστιν, ο χρήστης να μπορεί να πατήσει τον τόνο όσες
> φορές θέλει, ωστόσο ο εξυπηρετητής Χ να το καταλαβαίνει και να
> το καταγράφει μια μόνο φορά.
>
> 	το ίδιο και για διαλυτικά

  Καλή ιδέα, αλλά δυστυχώς τα X δεν υποστηρίζουν κάτι τέτοιο, ή τουλάχιστον
όχι με τρόπο εμφανή σε εμένα.

> 	Για τα
> 	τόνος + σύμφωνο		τόνος και σύμφωνο (π.χ. 'π)
> 	τόνος + σύμφωνο		σύμφωνο (σκετό)
>
> Προφανώς το δεύτερο είναι το πιο διαισθητικό (intuitive) και
> χρησιμοποιήτε στην τρέχουσα υλοποίηση.

  Όχι, η τρέχουσα υλοποίηση δεν επιστρέφει τίποτα με τόνο και σύμφωνο. Για
να επιστρέφει το σύμφωνο, θα έπρεπε να βάλουμε σχετική καταχώρηση στο
Compose για όλα τα σύμφωνα. Το να επιστρέφεται και τόνος και σύμφωνο (δηλαδή
δύο σύμβολα) επίσης δεν υποστηρίζεται από τα X. Παρεμπιπτόντως, ο τόνος

> Ο χρήστης, όταν πατάει τόνος+σύμφωνο, μάλλον από λάθος το έκανε.
> Ομοίως, όταν πατάει τόνος+τόνος, μάλλον από λάθος το έκανε επίσης.
>
> Προσωπική μου πρόταση είναι η επιλογή γ για το τόνος+τόνος/κλπ, εφόσον
> μπορεί να υλοποιηθεί μέσω του XKB.

  Όπως είπα, έχω την εντύπωση ότι αυτό δεν υποστηρίζεται. Η δεύτερή σου
επιλογή; ;-)

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk