Dead keys

simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Fri Oct 20 15:35:13 EEST 2000

On Thu, 19 Oct 2000, Vasilis Vasaitis wrote:

<...>

>   Και μία από τις δύο παρακάτω επιλογές:
>
> 	τόνος + τόνος			τόνος: ΄
> 	διαλυτικά + διαλυτικά		διαλυτικά: ¨
>
> 	τόνος + τόνος			*τίποτα*
> 	διαλυτικά + διαλυτικά		*τίποτα*

Υπάρχει και ο συνδιασμός:

	τόνος + τόνος			τόνος (σαν νεκρό πλήκτρο) και
αναμένει φωνήεν. Τουτέστιν, ο χρήστης να μπορεί να πατήσει τον τόνο όσες
φορές θέλει, ωστόσο ο εξυπηρετητής Χ να το καταλαβαίνει και να
το καταγράφει μια μόνο φορά.

	το ίδιο και για διαλυτικά

>   Και οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός των νεκρών πλήκτρων με οτιδήποτε άλλο
> απλά να μην επιστρέφει τίποτα. Επαναλαμβάνω, προσωπικά θεωρώ κακή ιδέα την
> χρήση του τόνου για άσχετα πράγματα. Λοιπόν, ακούω απόψεις...

	Για τα
	τόνος + σύμφωνο		τόνος και σύμφωνο (π.χ. 'π)
	τόνος + σύμφωνο		σύμφωνο (σκετό)

Προφανώς το δεύτερο είναι το πιο διαισθητικό (intuitive) και
χρησιμοποιήτε στην τρέχουσα υλοποίηση.

Ο χρήστης, όταν πατάει τόνος+σύμφωνο, μάλλον από λάθος το έκανε.
Ομοίως, όταν πατάει τόνος+τόνος, μάλλον από λάθος το έκανε επίσης.

Προσωπική μου πρόταση είναι η επιλογή γ για το τόνος+τόνος/κλπ, εφόσον
μπορεί να υλοποιηθεί μέσω του XKB.

σίμος