Dead keys

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Fri Oct 20 11:36:31 EEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 12:14:13AM +0300, Katsaloulis Panagiotis wrote:

> Eida kai mia trith dynatothta (poy thn xrhsimopoihsa sto keymap poy
> xrhsimopoihsa egw) :
> tonos+tonos = ;
> dialytika+dialytika = :

  Ναι, το πρόσεξα αυτό. Όμως το θέμα είναι ότι ήδη έχουμε ένα πλήκτρο για
αυτή τη δουλειά (το qQ στην αγγλική κατάσταση). Εξάλλου, αν και είναι
σύμβολα αυτά σε εκείνη τη θέση στην αγγλική κατάσταση, το "τόνος + τόνος =
ερωτηματικό" δεν έχει κατά τ' άλλα πολύ νόημα, σωστά; ;-)

> Proswpika amfitalanteyomai meta3y ths prwths kai ths triths lyshs.
> To na mh deixnei tipote to 9ewrw la9os.

  ΟΚ, επομένως κι εγώ αφήνω την δεύτερη χωρίς πολλούς ενδοιασμούς, μια που
δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, και τίθεμαι υπέρ της πρώτης. Your call. :-)

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk
+44-1473-606535