Dead keys

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Thu Oct 19 20:13:39 EEST 2000

  Με το Compose που έστειλε ο Πάνος και τις δικές μου διαφωνίες,
επανερχόμαστε σ' αυτό που είπε πολύ σωστά ο Βρυώνης: ότι πριν ορμήσουμε να
φτιάξουμε κάτι, καλύτερα να συζητήσουμε πρώτα λίγο πώς ακριβώς θα το
φτιάξουμε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το θέμα είναι τα νεκρά πλήκτρα,
δηλαδή ο τόνος και τα διαλυτικά. Εγώ λοιπόν προτείνω την εξής συμπεριφορά:

	τόνος + φωνήεν			φωνήεν με τόνο
	διαλυτικά + φωνήεν		φωνήεν με διαλυτικά
	τόνος + διαλυτικά + φωνήεν	φωνήεν με τόνο και διαλυτικά
	διαλυτικά + τόνος + φωνήεν	φωνήεν με τόνο και διαλυτικά
	τόνος + κενό			τόνος: ΄
	διαλυτικά + κενό		διαλυτικά: ¨
	τόνος + διαλυτικά + κενό	τόνος και διαλυτικά: ΅
	διαλυτικά + τόνος + κενό	τόνος και διαλυτικά: ΅

  Και μία από τις δύο παρακάτω επιλογές:

	τόνος + τόνος			τόνος: ΄
	διαλυτικά + διαλυτικά		διαλυτικά: ¨

	τόνος + τόνος			*τίποτα*
	διαλυτικά + διαλυτικά		*τίποτα*

  Και οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός των νεκρών πλήκτρων με οτιδήποτε άλλο
απλά να μην επιστρέφει τίποτα. Επαναλαμβάνω, προσωπικά θεωρώ κακή ιδέα την
χρήση του τόνου για άσχετα πράγματα. Λοιπόν, ακούω απόψεις...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk
+44-1473-606535