Dead keys

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Thu Oct 19 22:31:44 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

<snip>

>   Και μία από τις δύο παρακάτω επιλογές:
>
>         τόνος + τόνος                   τόνος: ΄
>         διαλυτικά + διαλυτικά           διαλυτικά: ¨
>
>         τόνος + τόνος                   *τίποτα*
>         διαλυτικά + διαλυτικά           *τίποτα*

Προτείνω την πρώτη περίπτωση (να βγάζει κάτι) με την εξής λογική:
προφανώς, το τόνος-τόνος είναι κάτι που κάποιος έχει κάνει κατα λάθος,
πχ. δεν κατάλαβε ότι πάτησε 2 φορές. Αντί να "εξαφανίζεται" το λάθος
(και ίσως να μήν μπεί ο τόνος στο φωνήεν που ακολουθεί και θα έπρεπε),
να μένει κάτι που να το υποδηλώνει.

>   Και οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός των νεκρών πλήκτρων με οτιδήποτε άλλο
> απλά να μην επιστρέφει τίποτα. Επαναλαμβάνω, προσωπικά θεωρώ κακή ιδέα την
> χρήση του τόνου για άσχετα πράγματα. Λοιπόν, ακούω απόψεις...

Συμφωνώ με το να μήν "παραφορτώσουμε" τον τόνο.

Διαφωνώ όμως με το να βάλουμε "περίεργα" πλήκτρα να κάνουν τις
"βρώμικες" δουλειές, με την λογική ότι μπορεί να μην βρίσκονται σε
όλα τα πληκτρολόγια.

Χωρίς να έχω παρακολουθήσει προσεκτικά το
σχετικό thread, θα ήθελα να παρατηρήσω ότι λογικές του είδους
"το δεξί ATL για το τάδε, κ.λ." μπορεί αργότερα ή και σήμερα να
μην παίζουν σε κάποια πληκτρολόγια. Θα ήθελα αυτό στο
οποίο θα καταλήξουμε να μην έχει πρόβλημα σε πληκτρολόγιο
Mac για παράδειγμα ή στο "κοντό" hacker's keyboard ή σε κάποιο
περίεργο τερματικό.  Μιάς και πάμε να καταλήξουμε κάπου,
ας καταλήξουμε σε μία όσο το δυνατόν πιο portable λύση.

Με την παραπάνω λογική, ίσως ο τόνος να προσφέρεται για τις
"βρώμικες" δουλειές...

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!