Οραμα :-)

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Mon Oct 16 13:05:42 EEST 2000

On Mon, Oct 16, 2000 at 12:11:40PM +0300, Panayotis Vryonis wrote:
> Vasilis Vasaitis wrote:
>
> <snip>

> <snip>
>
> Δεν θα ήθελα να δημιουργηθεί flame του τύπου "πολυτονικά ναι/όχι".
> Νομίζω όμως ότι υπάρχει μια ενδιάμεση οδός. Όντως, δεν είναι
> "πρώτη προτεραιότητα", αλλά σίγουρα δεν είναι και κάτι που θα έπρεπε
> να αγνοήσουμε επιδεικτικά. Το θέμα είναι ότι αν κάποιος
> έχει ασχοληθεί με το θέμα, οι προτάσεις του θα πρέπει να είναι
> ευπρόσδεκτες. Για παράδειγμα, *αν* το xkb υποστηρίξει στο μέλλον
> πολυτονικά, θα ήταν ίσως καλό να το κάνει με τρόπο "συμβατό"
> [...]

  Δεν είπα να τα αγνοήσουμε, με παρεξήγησες. Απλά πιστεύω ότι πρέπει να
υπάρχει ξεχωριστό πληκτρολόγιο για τα πολυτονικά, ή τουλάχιστον ξεχωριστή
κατάσταση στο ίδιο πληκτρολόγιο (χμ, καλό ακούγεται αυτό), και όχι ένα εξ
αρχής ενοποιημένο πολυτονικό πληκτρολόγιο. Αυτά.

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk
+44-1473-606535