Οραμα :-)

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Mon Oct 16 12:11:40 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

<snip>

>   Όχι, διαφωνώ κάθετα, για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού δεν χρειάζεται
> το πολυτονικό και θα ήταν τζάμπα overhead στο πληκτρολόγιο (θα έτρωγε
> πλήκτρα). Το πολυτονικό επαναλαμβάνω είναι κάτι το ξεπερασμένο, και πλέον
> ανήκει στις ειδικές εφαρμογές (π.χ. γράψιμο αρχαίων).

<snip>

Δεν θα ήθελα να δημιουργηθεί flame του τύπου "πολυτονικά ναι/όχι".

Νομίζω όμως ότι υπάρχει μια ενδιάμεση οδός. Όντως, δεν είναι

"πρώτη προτεραιότητα", αλλά σίγουρα δεν είναι και κάτι που θα έπρεπε

να αγνοήσουμε επιδεικτικά. Το θέμα είναι ότι αν κάποιος

έχει ασχοληθεί με το θέμα, οι προτάσεις του θα πρέπει να είναι

ευπρόσδεκτες. Για παράδειγμα, *αν* το xkb υποστηρίξει στο μέλλον

πολυτονικά, θα ήταν ίσως καλό να το κάνει με τρόπο "συμβατό"

με το TeX - ή ίσως και όχι, αν υπάρχει κάποιος καλός λόγος.

Αυτό που ήθελα να πω και στο πρώτο μου mail είναι ότι θα

ήταν χρήσιμο να μαζευτούν όλες αυτές οι πληροφορίες, ώστε

να είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου - για σχόλια, παρατηρήσεις,

προγραμματισμό/υλοποίηση.

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!