Οραμα :-)

simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk simos at pc96.ma.rhbnc.ac.uk
Mon Oct 16 17:02:03 EEST 2000

On Mon, 16 Oct 2000, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Δεν είπα να τα αγνοήσουμε, με παρεξήγησες. Απλά πιστεύω ότι πρέπει να
> υπάρχει ξεχωριστό πληκτρολόγιο για τα πολυτονικά, ή τουλάχιστον ξεχωριστή
> κατάσταση στο ίδιο πληκτρολόγιο (χμ, καλό ακούγεται αυτό), και όχι ένα εξ
> αρχής ενοποιημένο πολυτονικό πληκτρολόγιο. Αυτά.

Για να δουλέψει το πολυτονικό, απαιτούνται αρκετά περισσότερα νεκρά
πλήκτρα από το ένα που χρησιμοποιείτε στο μονοτονικό. Για παράδειγμα,
πρέπει να αχρηστευτούν τα πλήκτρα που βρίσκονται ανατολικά και
βόρειοανατολικά του ";". Για απλή μονοτονική χρήση, δεν θα ήταν βολικό.

Τα παρακάτω είναι περί του πολυτονικού.

Βάση του μικροσοφτικού e-mail που έστειλα πριν από εβδομάδες, μετράμε τα
πιθανά "accents", διαιρούμε με 2 (πλήκτρο, πλήκτρο με SHIFT) και έχουμε
τα πλήκτρα που πρέπει να σκοτώσουμε. Για να σκοτώσουμε λιγότερα πλήκτρα,
σκεφτόμαστε αν μπορούμε να κάνουμε διαίρεση με 3, δηλαδή σε κάθε νεκρό
πλήκτρο να είναι

	πλήκτρο
	shift + πλήκτρο
	alt + πλήκτρο

Για την επιλογή των accents που θα αντιστιχοιθούν σε κάθε πλήκτρο,
ρωτάμε κάποιον που γράφει αρχαία (π.χ. τον Γιάννη Χαραλάμπους)
για πρόταση. Μερικά accents είναι πιο συχνά από άλλα.

σίμος