Re: Προσπάθεια δημιουργίας ομάδας ελεύθερου λογισμικού στο Ηράκλειο

Vagelis Papadogiannakis papas at source.gr
Wed Nov 5 10:14:52 EET 2008

Καλημέρα σας κύριοι.

I am too old for this shit. 2 παιδιά να θρέψω, εφορίες, κλπ...

Αλλά η κοινωνία μας έχοντας μπει πλεον για τα καλά στην εποχή της
παγκοσμιοποίησης και της κυριαρχίας των πολυεθνικών, έχει περισσότερο ανάγκη
από ποτέ το ελεύθερο λογισμικό, την κατάργηση των πατεντών, και σε βάθος
χρόνου την κατάρρευση του χρηματοπιστοτικού συστήματος το οποίο ούτως ή
άλλος είναι obsolete.

Οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε από εμένα σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό,
bandwidth, κλπ, με χαρά μου να την παράσχω στο μέτρο του δυνατού...

Β.