Προσπάθεια δημιουργίας ομάδας ελεύθερου λογισμικού στο Ηράκλειο

Konstantinos Kouratoras kouratoras at gmail.com
Tue Nov 4 23:06:28 EET 2008

Καλησπέρα,
χαίρομαι ιδιαίτερα που ξεκινάμε μια τέτοια προσπάθεια και με χαρά θα
συμμετέχω κι εγώ. Η πόλη μας χρειάζεται οπωσδήποτε μια τέτοια ομάδα που
θα αναδείξει και θα προωθήσει το ελεύθερο λογισμικό. Οπότε μπορείτε να
υπολογίζετε και μένα.

- Κωνσταντίνος Κουράτορας

ΥΓ: Γιώργο, εγώ σου έστειλα το pm στο forum του ubuntu-gr... :-)