Χαιρετισμός από νέο μέλος

Nick Apostolakis nickapos at noc.uoa.gr
Tue Aug 26 16:39:53 EEST 2008

Ikyrmiz wrote:

> Αγαπητά μέλη, καλημέρα
> Ονομάζομαι Γιάννης και κατοικώ μόνιμα στο Ρέθυμνο, Κρήτη.
> Είμαι ένας ακόμη χρήστης windows και ομολoγώ ότι δεν είμαι και πολύ
> ευχαριστημένος.
> Πριν από δύο χρόνια, ένας συνάδελφος μού μίλησε για το linux,
> προτρέοντάς με, ταυτόχρονα, να εγκαταστήσω το λειτουργικό. Το έπραξα
> παράλληλα με τα windows και ξεκίνησα. Αρχικά, εργάστηκα στο ubuntu και,
> κατόπιν, στο mandriva. Πρώτη παρατήρηση είναι αυτή που σχετίζεται με την
> ύπαρξη οδηγών για την κάρτα γραφικών, καθώς και τα δύο λειτουργικά με
> [...]

Γειά σου Γιάννη, η δυσκολία εγκατάστασης και ρύθμισης πολλών πραγμάτων
σε linux και windows είναι πολλές φορές οι ίδιες, αυτο που διαφέρει
ειναι κυρίως δύο πράγματα, οτι τα windows τα υποστηρίζουν πολύ
περισσότερες εταιρίες με αποτέλεσμα να βγάζουν πολλά πράγματα
αυτοματοποιημένα σε αντίθεση με το linux που πρέπει να το κάνεις με το
χέρι, αυτό κρύβει μεγάλο μέρος της πολυπλοκότητας των windows.

Το δεύτερο είναι οτι τα windows παρουσιάζονται τακτικά στα περιοδικά του
χώρου εδώ και καμια 15αριά χρόνια τουλάχιστον οπότε αυτό προκαλεί μια
εξοικείωση στους χρήστες. Έτσι έχεις την εσφαλμένη εντύπωση οτι τα
windows είναι εύκολα, ενώ στην πραγματικότητα για να κάνεις κάτι πολλές
φορές πρέπει να το έχεις ξαναδεί η να ξοδέψεις πολλές ώρες.

Δε μπορώ να σου δώσω άμεση λύση στο πρόβλημα σου, ειδικά απο τη στιγμή
που δε ρωτάς κάτι το πολύ συγκεκριμένο, θα σου πω όμως να ψάξεις το
documantation για το κάθε πράγμα και αν δε βγάλεις άκρη να απευθυνθείς
είτε στην ελληνική κοινότητα μέσω των λιστών και των forum είτε στην
διεθνή. Αν ασχοληθείς με το linux μετά απο λίγο καιρό θα δείς την
παραγωγικότητα σου να αυξάνεται και τον κόπο σου να αποδίδει καρπούς.

Αυτά.

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr