Χαιρετισμός από νέο μέλος

Ikyrmiz ikyrmiz at yahoo.gr
Fri Aug 8 13:04:56 EEST 2008

  Αγαπητά μέλη, καλημέρα
  Ονομάζομαι Γιάννης και κατοικώ μόνιμα στο Ρέθυμνο, Κρήτη.
  Είμαι ένας ακόμη χρήστης windows και ομολoγώ ότι δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος.
  Πριν από δύο χρόνια, ένας συνάδελφος μού μίλησε για το linux, προτρέοντάς με, ταυτόχρονα, να εγκαταστήσω το λειτουργικό. Το έπραξα παράλληλα με τα windows και ξεκίνησα. Αρχικά, εργάστηκα στο ubuntu και, κατόπιν, στο mandriva. Πρώτη παρατήρηση είναι αυτή που σχετίζεται με την ύπαρξη οδηγών για την κάρτα γραφικών, καθώς και τα δύο λειτουργικά με προέτρεψαν να εγκαταστήσω restricted drivers γοια να εκμεταλλευτώ τις δυνατότητες της κάρτας μου.
  Το έπτραξα και αυτό, με το kmandriva να υπερέχει σαφώς στην χρήση των 3d δυνατοτήτων της atiκάρτας μου.
  Δεύτερη παρατήρηη αυτή που αφορά την εγκατάσταση προγραμμάτων και οδηγών για περιφερειακ΄ές συσκευές. Αν και ο ιστοχώρος της canon μου πρότειν έναν οδηγό, εν τούτοις δεν μπόρεσα να τον εγκαταστήσω, καθώς απαιτούσε γνώσεις χρήσης της κονσόλας. Αυτό είναι και το μόνιμο άγχος μου, διότι αποδεικνύεται ότι ο synaptic package manager του ubuntu δεν μπορεί να εγκαταστήσει τα πάντα αυτόματα.
  Αυτά τα ροβλήματα κια κάπλόια άλλα με έχου επηρεάσε. Μην ξεχνάτε ότι προέρχομαι από τα windows όπου όλα διεκπεραιώνονται με μερικές κινήσεις του ποντικιού.
  Νιώθω ότι δεν μπορώ να είμαι παραγωγικός με το linux.
  Μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου υποδείξετε τρόπους για να κάνω την ζωή μου πιο εύκολη? (φοβάμαι μήπως με κερδίσει πάλι η Μicrosoft)
  Φιλικά
  Γιάννης

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr