Re: Χώρος για WorkShops στο Ηράκλειο !

agenis.akritas at gmail.com agenis.akritas at gmail.com
Fri Jun 15 16:49:52 EEST 2007

On 6/15/07, Καινουργιάκης Γιώργος <kaingeo at yahoo.gr> wrote:
> Σήμερα ταλεντάρες μου μιλούσα με τον Πληνετ (υπεύθυνος για τα εργαστήρια της
> δευτεροβάθμιας σε όλο το Ηράκλειο) για να βρούμε χώρο για να κάνουμε
> συναντήσεις και WorkShops. Υπάρχουν ιδέες για το κτήριο της ΕΛΜΕ Ηρακλείου
> για κάποια εργαστήρια σχολείων.
>
> Οι τύποι ήταν ενθουσιασμένοι με την ιδέα και ο Πληνέτ προσωπικά μου είπε ότι
> είναι καθηγητής στην Ανωτάτη θεολογική σχολή (γίνανε και πανεπιστήμιο τώρα)
> και θα μπορούσαμε να πηγαίνουμε εκεί.
>
> Εγώ του είπα ότι θα προτιμούσα κάτι που να είναι αυτόνομο και εκεί θα
> προσπαθήσω να κινηθώ !

> [...]

Επιγραμματικά:

1) Το έχεις δει το "κτίριο" της ΕΛΜΕ (στο Υγειονομικό) και το
προτείνεις, ή το λές έτσι? Ή μήπως θέλεις, μια που θα είσαι εκεί, να
σε χώνουνε για διάφορα ?

2) Προτιμώ να μην έχω σχέση με παπάδες και π@π@ρες.

3) Χώρο σε σχολείο ή σχολή (ΑΕΙ-ΤΕΙ) και μόνο...

Υ.Γ.
Τι εννοείς με αυτό που λές για τα κουμπάκια ? Τα πάτησα και έσβησε η οθόνη

Α.Α