Χώρος για WorkShops στο Ηράκλειο !

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Fri Jun 15 13:27:21 EEST 2007

Σήμερα ταλεντάρες μου μιλούσα με τον Πληνετ (υπεύθυνος για τα εργαστήρια της δευτεροβάθμιας σε όλο το Ηράκλειο) για να βρούμε χώρο για να κάνουμε συναντήσεις και WorkShops. Υπάρχουν ιδέες για το κτήριο της ΕΛΜΕ Ηρακλείου για κάποια εργαστήρια σχολείων.

Οι τύποι ήταν ενθουσιασμένοι με την ιδέα και ο Πληνέτ προσωπικά μου είπε ότι είναι καθηγητής στην Ανωτάτη θεολογική σχολή (γίνανε και πανεπιστήμιο τώρα) και θα μπορούσαμε να πηγαίνουμε εκεί.

Εγώ του είπα ότι θα προτιμούσα κάτι που να είναι αυτόνομο και εκεί θα προσπαθήσω να κινηθώ !

Στείλτε κανένα σχόλιο ! είναι εύκολο! πατάμε τα κουμπάκια που βλέπετε μπροστά σας και απαντάτε ! ;-)

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr