FreeBSD

Lefteris Sidirourgos (seat ibiza) lefteris at edu.uoc.gr
Fri Jul 12 13:54:02 EEST 2002

Loipon Giwrgo stamata tis e3ypnades epitelous. H fake apanthsh sou sto
arxiko mou mail kai meta to doulema panw sthn apanthsh auth de se timoun
ka8olou sa FreeBSDa.

Nai re paidia, to FreeBSD einai kalytero gia opoion 8elei kati pou trexei.
To linux omws einai sigoura kalytero gia opoion 8elei na katsei kai na
ma8ei 5 pramata gia ypologistes kai leitourgika systhmata. Gia auth th
douleia to FreeBSD einai ypervolika aniaro.

Auto ennoousa me to "Kalo to linux gia na paparizomaste". Gia auto loipon
Giwrgo stamata to doulema. Apo th mia me les kollhmeno me to linux, kai
meta otan dokimazw to FreeBSD kai paradexomai pws einai kalo se kati
me douleueis.

Ta leme...

lefteris

PS. Gia osous den katalavan to arxiko mou mail htan alh8ino, kai meta o
verigak esteile fake reply apo emena gia na apanthsei meta ws verigak
kai na me doulepsei.