pros idikous tou idous !!!!

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Jul 11 12:02:14 EEST 2002

On Wed, 10 Jul 2002, Μαραβέλιας Γεώργιος wrote:

>       $query = "select *  from users where (username=('$name') and passwd=('$pass')) "  ;
>       $result = mysql_db_query("pvcalc", $query ) ;
>
>       if ($result )
>        { echo "test" ; }
>
>       }
>        mysql_free_result($result) ;
>  ?>
>

> ipotithete oti eki pou exo grapsi { echo "test" ; } tha prepi na me petai stin
> analogi selida afou exo vali sosta ton loginanme ke to password ....
> ala den .....
>
> :)

To query doyleyei me to xeri ?  mysql commandline 'h phomyadmin?

to $result ti gyrnaei?

Dokimase me "else" na deis ti den toy aresei (if not $result 'h if not connect)

Epishs, an eiani keno to pass, to query den ekteleitai kai de ginetai omws kai
tipota allo

Kalh tyxh,

> ilektrologos mixanikos tou T.TS.K. (kinos remali)

Egw h3era to Pi.Tsi. Ke'i'

;-))

--
Spiros D. Bolis