pros idikous tou idous !!!!

Μαραβέλιας Γεώργιος gmaravel at her.forthnet.gr
Wed Jul 10 17:53:17 EEST 2002

 xereto sas pedes ... (osous esto exoun apomini kednetin exoun araksi
fisiolatrikos se kapia paralia xixixi)

fisika afto to email den to stelno ke gia kalo ala ipa mipos .. katexis kanis
prama mia olia se touto to kosmo ke na mpori na afierosi ligo apo to politimo
xrono pou exi se afti tin mizeri zoi ke na mou dosi mia apantisi se eman ton
athlio pou pizo mprosta apo  mia othoni kalokeriatika ke oxi se kapio bar kamia
parathalasias polis ....

parakato paratheto kodika apo html me ligo php ... skopos mou ine na ftiakso
mia login selida  oste na mpori meta stin sinexia analoga me to password na
mpenis se kapio site ... to thema ine oti eno akougete pooooliiiii aplo emena
den mou doulevi ke afot ine pou mou spai ta nevra ... paratheto lipon to kodika
..

<form method="get">

   </form>

      <?

     mysql_connect("localhost" , "root" , "" ) ;
     if ( isset ($name)  && isset ($pass))
      {
      $query = "select *  from users where (username=('$name') and passwd=('$pass')) "  ;
      $result = mysql_db_query("pvcalc", $query ) ;

      if ($result )
       { echo "test" ; }

      }
       mysql_free_result($result) ;
 ?>

ipotithete oti eki pou exo grapsi { echo "test" ; } tha prepi na me petai stin
analogi selida afou exo vali sosta ton loginanme ke to password ....
ala den .....

:)

evelpisto stin voithia sas ....

me ektimisi Georgios Maravelias
ilektrologos mixanikos tou T.TS.K. (kinos remali)