4 oh 4...

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Mon Feb 25 08:57:42 EET 2002

 > PS :
> --------
> H malakia, einai oti oli afti i simpa8eia gia to netscape, proerxetai san
> anti8esi ston IE, kai afto den to katalabaino. Einai sa na leme oti exoume
> *nix, gia anti8esi stin MS (kati pou otan akoume tous mages xristes *nix
na
> to lene, mas erxete na tous skisoume). Kai afou iparxei tetoia agapi gia
ton
> netscape, tin plironei kai o mozilla. Afto pou den kseroun omos kai
polloi,
> [...]

Edo nomizo theteis mia poli simantiki parametro. IT people eimaste oxi
xouligans.
Prosopika xrismopoio mozilla se *nix ke MS perivalonta. Kai den exo
antimetopisei
provlimata (ektos apo kati Javascripts + Flash sindiasmoi pu den duleyane).

Giati Mozilla? peran tu oti einai Open exei merika xaraktiristika pu xoris
ayta pleon den
mporo: Paradeigma ^T (New tab) se ena parathiro exeis oses selides theleis
(nai to ksero
to kanei kai o Opera), ensomatomenos Web page editor, ensomatomenos
javascript debugger,
ensomatomenos DOM viewer (pu mpainei ke se XBL), gia na min anafero ta mouse
gestures.
(me kiniseis tu mouse back kai forward, kati san na paizeis black and white
diladis).

Piso tora apo ton mozilla iparxei mia texnologia poli simantiki. Lete oti o
mozilla einai argos sto fortoma.
Nai alla to UI tu eine se javascript. Deite ligo tis texnologies tu gia na
ginei platform idepended.
Deite ti ekane i ActiveState me to Komodo. Anagnorizete oti einai enas
mozillas?

To melon eine to client-server me kapoio tropo. Akoma kai oi ellinikes
etaireies pliroforikis arxizun na
grafun logistika programmata me client-server tropo. Isos oi texnologies
aytes na ginun ena kalo protipo
gia apomakrismena GUIs. dot niet eipate?