4 oh 4...

asdf papas at wise.gr
Sun Feb 24 22:45:12 EET 2002

> 4 xronia meta, 978 anoikta bugs (tosa einai mono ta reported fysika),
> mono ston browser?!
>
> Mhpws 8a prepei na tous anafereis oti den sou exei krasharei pote?
> 8a tous dwseis kouragio na synexisoun gia ta epomena tessera xronia
> mexri thn ekdosh 1.0.
>
> (xreiazomaste ena deutero dhmofilh browser meta ton explorer gia na
> mhn kanei h MS oti 8elei sto web. O Mozilla pantws den einai autos).

Isos o tipos aftos na dikaioute logo tis istorias tou na kanei kritiki (oxi
me afto ton tropo) alla esi oxi.

Re v tora, sorry pou 8a stin po, alla mallon eisai ligo kakentrexhs. Anti na
peis ena efxaristo tous koroideveis kai apo pano? Diladi tous plironeis esi
i o allos o xamenos o arximixanikos tis netscape kai sas trone ta lefta
tsampa? An eisai kaliteros (isos), grapse kodika kai steile tous ton, gia na
ma8oun aftoi. I o allos o arximixanikos tis netscape, an prolabainei na
dosei simasia se otidipote allo ektos apo tis aspres grammes pou exei
*xaraksei* sto bar tou, as steilei aftos kodika kai as stamatisei na einai
mizeros kai kakentrexis.

Apo ti stigmi omos pou de kanete tipota gia na kaliterepsete mia katastasi,
min tin krinete arnitika, propantos otan stirizetai se e8elontiki vasi. An
de sas aresei, kante toubeka, i mpeite mesa kai an eisaste mages alakse tin
kolokatastasi. Giati einai efkolo otan oloi ksorkizoume kati, to diskolo
einai na to apodextoume i na to kaliterepsoume. Oute go pistevo oti ta
windows einai kalo leitourgiko, alla den tous leo tous programmatistes tous
loosers, `h oti prepei na paratisoun ti douleia tous, parolo pou 8a eixa
ka8e dikaioma an tous plirona (kai ekei vasizontai oi opoies enstaseis exo
stin poiotita ipiresion tis microsoft).

Kai oxi, de me siginei ka8olou o karagiozis arximixanikos tis netscape pou
tin exei dei ksafnika barovios (mallon itan stravos apo prin o tipos) kai
anamesa stis grammes pou legame, exei apofasisei na minei piso kai na exei
netscape (kai malista 4 kati). Meta mas lene kolimenous oi non-*nix, kai
exoun dikio. An eimastan oloi san kai ton barovio, de 8a ipirxe CSS2, ka8e
fora pou kaname resize ena para8iro 8a eprepe na ksanafortonoume ti selida,
de 8a vlepame sosta selides oute tables, de 8a eixe ginei standard i xhtml,
ton poulo diladi, 8a xrisimopoiousame ton lynx telika

A, na sou po omos, an oi selides einai text (to mono gia to opoio einai
ikanos o netscape < 4.72) tote isos na eprepe na xrisimopoioume lynx.

A, kai na sou po, an itan na xrisimopoioume lynx, e, ti tis 8eloume tis
eikones? gia na trome BW? afou o lynx den tis deixnei.
Xmm, edo pou ta leme, afou de 8a vlepame kai eikones, e ti to 8eme to
internet re? A! gia na grafoume kana mail telika, kai na diavazoume kai kana
keimeno se plaintext. Apofasisa loipon: 8a katargisoume tis html, xhtml,
smil, xml, stylesheets, klp, klp kai 8a ta stelnoume ola content type text
plain na teleionei, Giati na ta grafoume afta ta <b> kai ta <i>? Ma kai afti
i kolojavascript! afti 8a mou lipsei ligotero.

Epi tou 8ematos, mporei na exei 167324643 e+4 bugs, alla poses fores sou
kolaei esena otan trexei? Giati emena mou kolaei safos ligoteres apo oti
konq, alla perissoteres apo oti o IE. Giati kai an grapsoun to ``bookmarks''
``BookMarks'', kai afto bug einai. Opos episis einai bug oti sta debugging
symbols, eprepe na afaire8ei to 1 apo mia timi mias metavlitis pou
tiponetai. Se xalase pote?

A, kai an den einai o mozilla o defteros browser gia na min kanei i MS oti
8elei, pistevo oti 8a einai enas pou 8a stirizetai stin mixani tou (gecko)

Kai sinopsizo se mia erotisi.
Esi, exeis meinei paraponemenos apo ton mozilla? afto mono, de 8elo na mou
peis tipota allo, afto mono pes mou.
vagelis.

PS :
--------
H malakia, einai oti oli afti i simpa8eia gia to netscape, proerxetai san
anti8esi ston IE, kai afto den to katalabaino. Einai sa na leme oti exoume
*nix, gia anti8esi stin MS (kati pou otan akoume tous mages xristes *nix na
to lene, mas erxete na tous skisoume). Kai afou iparxei tetoia agapi gia ton
netscape, tin plironei kai o mozilla. Afto pou den kseroun omos kai polloi,
epeidi pote den eftasan sto simeio na to proseksoun, (itan mikroi tote),
einai oti mexri pou i netscape siniditopoieise oti exase to paixnidi, ton
XREONE to malaka to netscape. Meta ton edine tsampa (pou fisika den ton
agoraze kanenas). Am den einai etsi, giati eprepe na plirosoume ena
programma pou einai xeirotero apo ton IE? epeidi 8eme na pame kontra stin
MS? An einai etsi, giati paraponiomaste pou ta OSes tis MS ta plironoume kai
einai xalia? Edo plironoume to NS pou einai xalia. As stamatisei loipon afti
i agapi gia ton NS, den tou aksizei.