[csdlista] Linus and the REAL desktop...

Count Zero venturas at csd.uoc.gr
Wed Nov 28 15:07:13 EET 2001

On Wed, 28 Nov 2001, Nikos Venturas wrote:

> See also: http://bugs.kde.org/db/35/35119.html

 Sto parapanw mail tou megalou, mporoume epishs na diavasoume
oti thn autobiografia tou (bghke fetos), me titlo "Just for fun",
thn egrapse:

	 I just happen to test with the sources for the manuscript for
	"Just for Fun" (which was done on a iMac with Word)

 se iMac me MS Word! Ara, osoi lene oti to Linux den exei anagkh
 apo enan kalo word processor, diapseudontai apo ton idio ton Megalo.