Fw: dihmerida

Sidirourgos Lefteris lefteris at godzilla.edu.uoc.gr
Wed Nov 28 10:46:01 EET 2001

Kyrioi to install fest fysika kai 8a ginei, ase pou exei hdh mpei sthn
afisa:)

Thn Pempth kai paraskeyh stis 12 prepei OLOI (osoi mporeitai dhladh) na
eiste e3w apo to kylhkeio sthn knosso. Prepei na eimaste 5 atoma minimum.

Exw kanonisei mhxanhmata, trapezia, reyma kai isws na exoume kai diktyo.

prepei na tonisw, YPARXEI PROBLHMA ATOMWN. Prepei na er8ete oso pio polloi
mporeite. Kai egw grafw proodoys ( 2 thn Kyriakh) alla oloi prepei na
kanoyme 8ysies:) Osoi perissoteroi toso ligoterh wra 8a ka8omaste, gia
ayto to 3analew ELATE!!!!

lefteris