Re: Ανοικτή ( προεκλογική) Συζήτηση με το Κόμμα Πειρατών την Πέμπτη 3/5/12 στις 6μμ στο Μπαχάρι ( Πεύκη).

Vasillis Kioustelidis vasillis.kioustelidis at gmail.com
Wed May 2 16:17:34 EEST 2012

Χρήστο ο Πάνος έχει ένα δίκιο σε αυτά που λέει. Θα ήταν καλύτερο όταν
στέλνεις προσκλήσεις η ανακοινώσεις με πολιτικό χαρακτήρα ή περιεχόμενο να
βάζεις κατάλληλο tag.

Να σημειώσω εδώ ότι ο σύλλογος δεν υπάρχει χάρις στο προεδρείο αλλά χάρις
στα μέλη του. Τα μέλη οφείλουν πρωτίστως να τοποθετηθούν με ψήφο για το αν
επιθυμούν πολιτικές συζητήσεις στην λίστα η όχι και τα μέλη οφείλουν εξίσου
να απαιτήσουν αλλαγή του καταστατικού αν επιθυμούν να αλλάξει ο χαρακτήρας
του συλλόγου.