Ανοικτή ( προεκλογική) Συζήτηση με το Κόμμα Πειρατών την Πέμπτη 3/5/12 στις 6μμ στο Μπαχάρι ( Πεύκη).

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) slschris at hellug.gr
Wed May 2 11:48:02 EEST 2012

Στις 02-05-2012, ημέρα Τετ, και ώρα 09:42 +0300, ο/η P. Christeas
έγραψε:

> Ψηφίζω να ΜΗΝ συνεχιστούν οι πολιτικές συζητήσεις μέσα από τη λίστα. Ο
> σύλλογος *έχει* πολιτικές απόψεις, τις έχει εκφράσει και τις έχει προωθήσει
> και σε κόμματα (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο).

Το θέμα Πάνο είναι ότι ο Σύλλογος, ως Σύλλογος, συνήθως εκφράζει (σε
δελτία τύπου, σε συναντήσεις με άλλους φορείς, σε συζητήσεις τύπου ACTA,
κλπ) τις (εικαζόμενες) *θέσεις των μελών του*! Έτσι δεν είναι; Και όταν
τα μέλη του είναι «κομματικοποιημένα» -έστω και σε «κόμματα χωρίς
πολιτικούς» ;) -, καλό δεν είναι να γνωρίζουμε τις πλήρεις απόψεις
τους?

> Τόσα άλλα μέσα (=κανάλια) έχουμε, είναι ανάγκη να παραβούμε το netiquete ;

Το θέμα είναι -και απαντώ και στον Γιώργο εδώ- το ΠΩΣ ερμηνεύουμε το
«μηνύματα-αλυσίδες» οι πολιτικές θέσεις των (υποψήφιων)  μελών μας που
υποτίθεται ότι υπερασπίζονται και το Ανοικτό Λογισμικό στα πλαίσια της
ιδεολογίας τους; Και είναι τόσο «άσχετα» τα θέματα αυτά σήμερα, 3 μέρες
πριν ψηφίσουμε στις εκλογές;

> Θεμιτό είναι να συζητάμε μέσα σ' αυτές τις λίστες άν κάποιο κόμμα βοηθάει ή
> εναντιώνεται στο ελεύθερο λογισμικό (είναι στα ενδιαφέροντα του συλλόγου).
>
> Αθέμιτο (IMHO) είναι να συνεχίζουμε τη συζήτηση σε θέματα οικονομίας,
> κοινωνίας, ιδεολογίας κλπ. που δεν έχουν άμεση σχέση με το OSS.

Χαίρομαι που βλέπεις ως «θεμιτό» το γεγονός ότι κάλεσα (και ανάγγειλα
εδώ) το Κόμμα Πειρατών (που έχει σαφές και βασικό στόχο του την προώθηση
του Ανοικτού Λογισμικού και την κατάργηση/μείωση των πατεντών) για να
μας αναπτύξει το με ποιο τρόπο θα προωθήσει τις θέσεις του.

Τώρα το αν υπήρχε κάποιο κόμμα που θα έλεγε π.χ. ότι θέλει να
εγκαταστήσει παντού Ανοικτό Λογισμικό διότι είναι «ενάντια στην ατομική
ιδιοκτησία και τα πάντα πρέπει να είναι κοινόχρηστα», ή διότι θέλει «να
οργανώσει την κοινωνία αμεσοδημοκρατικά, με αποφάσεις μέσω Git (!)», ή
διότι πιστεύει ότι  έτσι «θα αποδείξει την ανωτερότητα της φυλής
μας» (γκούχου-γκούχου) κ.λ.π. , δεν σε ενδιαφέρει?

> Φυσικά, όταν βρεθούμε στο Μπαχάρι, ισχύουν οι κανόνες του Μπαχαρ-άρχη, εκεί
> συζητάμε ο,τι θέλουμε! ;)

Χμμμ... μου βάζεις ιδέες να συντάξω μπαχαρ-etiquete! :)

Χρήστος