Πρακτικά Γενικής Συνέλευσης HELLUG 2012

Dimitris Glynos glynos at hellug.gr
Tue Feb 14 22:16:06 EET 2012

Quoting Konstantinos Stampoulis <geraki at geraki.gr>:
> Σχετικά με την κινητικότητα, συμμετοχή μελών, εγγραφή νέων μελών, δράσεις...
>
> Ως κάτοικος "εκτός Αθήνας" διαπιστώνω ότι ο hellug χρειάζεται να καλύψει
> ένα μεγάλο κενό.
> Καλές οι έξοδοι για καφέ ή φαγητό, αλλά ούτε είναι ο σκοπός του συλλόγου
> (νομίζω) ούτε βοηθούν στο να κινητοποιηθούν μέλη του συλλόγου εκτός Αθήνας.
> Θα πρέπει να βρεθούν τρόποι ώστε ο σύλλογος να αξίζει πραγματικά το
> "Ελλάδος" στον τίτλο του.
> Έγινα μέλος τον Σεπτέμβριο του 2010. Από τότε, δεν θυμάμαι να υπήρξαν
> περιπτώσεις όπου είχε κάποιο νόημα αυτό, με συμμετοχή σε κάποια
> [...]

Όταν ξεκινήσαμε τις μηνιαίες συναντήσεις και τα HELLUG social events
έστειλα μήνυμα στις λίστες ώστε παράλληλα με τις εκδηλώσεις στην πρωτεύουσα
να γινόταν και κάτι εκτός Αθηνών (δες εδώ [1]). Από την Πάτρα μου απάντησαν
τα παιδιά ότι υπάρχει η τακτική συνάντηση του PLUG. Από τη Θεσ/νίκη δεν
απάντησε κανείς.

Πρακτικά, αυτό που πρέπει να γίνει είναι να στείλει ένα μέλος
(π.χ. εσύ) e-mail ώστε να δεις αν ενδιαφέρεται άλλος κόσμος για
αντίστοιχη (τακτική ή μη) συνάντηση στην πόλη σου. Μόλις οργανωθείτε
ο σύλλογος θα διαφημίσει τη συνάντηση σε λίστες, site, forum,
twitter κλπ.

Προφανώς θα προκύψουν και ευκαιρίες για να τα πούμε όλοι μαζί!
Παλαιότερα αυτό γινόταν (συνήθως) στις εκθέσεις, φέτος μπορεί να γίνει
στη FOSSCOMM αλλά και αλλού.

Σχετικά με άλλες δράσεις, έχε το νου σου στις λίστες, είμαι σίγουρος
ότι θα προκύψουν αρκετές φέτος :-) Επίσης, προχώρησε και σε προτάσεις
για τυχόν ιδέες που έχεις!

Κλείνοντας να σ'ευχαριστήσω που έθεσες το θέμα "τι μπορω να προσφέρω
ως μέλος που βρίσκεται εκτός Αθηνών". Είναι πραγματικά κρίμα η εμβέλεια
του συλλόγου να περιορίζεται στην πρωτεύουσα ειδικά όταν πρόκειται
για ένα σύλλογο που ιδρύθηκε από ανθρώπους από όλη την Ελλάδα
(Θεσ/νίκη, Πάτρα, Αθήνα, Κρήτη κ.α.).

Δημήτρης

[1] http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2011/010713.html