Πρακτικά Γενικής Συνέλευσης HELLUG 2012

Χρήστος Σιουλής (Christos Sioulis) slschris at hellug.gr
Wed Feb 15 04:40:53 EET 2012

Στις 13-02-2012, ημέρα Δευ, και ώρα 22:23 +0200, ο/η Dimitris Glynos
έγραψε:

> Καλό θα είναι να γίνεται πλήρες rewrite ώστε να βγάζουν νόημα
> αυτά που στέλνουμε. Σε πολλά από τα παρακάτω, όχι νόημα δε βγαίνει
> αλλά μπορεί να δοθεί και λάθος εντύπωση σε κάποιον που τα διαβάζει. :-)
>
> Θα προσπαθήσω να διορθώσω 2-3 σημεία:

Thanks, Δημήτρη, το χρειαζότανε... παρ' όλου που η δουλειά του
Αλέξανδρου -που έκανε ταυτόχρονα ένα σωρό δουλειές και κράταγε παράλληλα
και τα πρακτικά- ήταν πραγματικά αξιέπαινη!

Προσπαθώντας να διατυπώσω καλύτερα και τις δικές μου τοποθετήσεις,
κάθησα και έκανα ένα καλύτερο rewrite σχεδόν όλου του κειμένου (~ στο
80% του!) ώστε να συμβάλω και εγώ στο να φτιαχτεί ένα  πιο πλήρες και
κατανοητό κείμενο πρακτικών της Γ.Σ., για καταχώρησή του στο αρχείο μας.

Συγκεκριμένα, στο κείμενο που ακολουθεί (και που χρειάζεται την
παρέμβαση των συμμετεχόντων σε μερικά του σημεία ακόμη, -ιδίως σ' αυτά
που άφησα μπροστά τους το σύμβολο
'>'), προσπάθησα να:

- διορθώσω μερικά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη,
- ενσωματώσω και τις δικές σου παρατηρήσεις, αλλά σε 3ο πρόσωπο,
- ολοκληρώσω την δομή του (Τίτλος, τόπος, ροή, διαδικασίες που
τελέσθηκαν)
- αναδιατυπώσω συντακτικά και συμπληρώσω λεκτικά μερικές τοποθετήσεις,
προσέχοντας να μη τις αλλοιώσω.

Ελπίζω το αποτέλεσμα να ικανοποιεί και, αφού ολοκληρωθεί με τις
παρεμβάσεις και των υπόλοιπων συμμετεχόντων (όπου χρειάζεται), να
καταχωρηθεί ως «τελικό κείμενο πρακτικών της Γ.Σ.», αλλά και να
αποτελέσει έρεισμα και βάση για περαιτέρω διάλογο και συζήτηση κι από τα
υπόλοιπα μέλη και φίλους του συλλόγου που δεν παρευρέθηκαν στην
συνέλευση.

Ακολουθεί το επεξεργασμένο κείμενο:

Πρακτικά Γ.Σ. της «Ένωσης Φίλων και Χρηστών Λίνουξ
Ελλάδος» (Hel.L.U.G.),
Κυριακή 12/02/2012, στο BIOS (Πειραιώς και Σαλαμίνος 11, Αθήνα)

Πρόεδρος: Πάνος Χρηστέας
Γραμματέας: Αλέξανδρος Διαμαντίδης

Σύμφωνα με τον ταμία, υπάρχουν 38 ταμειακώς εντάξει μέλη, και άρα για
την απαρτία απαιτούνται .??.. μέλη, εκ των οποίων παρόντες στην σημερινή
Γ.Σ. είναι οι:
1) Δημήτρης Γλυνός,
2) Χρήστος Σιουλής,
3) Νϊκος Κόκκαλης
4) Πάνος Χρηστέας
5) Ρίτσαρντ Κουέσκιν
6) Αλέξανδρος Διαμαντίδης
7) Φάνης Δοκιανάκης
8) Βασίλης Κιουστελίδης
9) Δημήτρης Αγγελάκος
10)  Κώστας Μαϊστρέλης
11) Ιάκωβος Στέλλας
12) Λεωνίδας Μελισσινός
και εκπροσωπήθηκαν με εξουσιοδότηση και οι ....
13) ...
14) ...

Ο απερχόμενος πρόεδρος ΔΣ Δημήτρης Γλυνός παρουσίασε τα πεπραγμένα και
τις δράσεις του συλλόγου στο 2011, κάνοντας αναφορά και στα τρέχοντα
θέματα του συλλόγου ( η παρουσίαση βρίσκεται εδώ:
http://media.hellug.gr/HELLUG_GS_2012.pdf ),
Επίσης ανέφερε ευχαριστίες προς τους χορηγούς και στα μέλη των ομάδων
του Συλλόγου για τις δράσεις τους, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο Θάνο
Κυρίτση για την άμεση βοήθειά του στην επίλυση πλήθους διαχειριστικών
προβλημάτων.

Ο Χρήστος Σιουλής, παίρνοντας στην συνέχεια τον λόγο, ανέφερε
προβληματισμούς για την πορεία του συλλόγου (επισήμανε τα λιγότερα άτομα
στη ΓΣ από πέρυσι) και εστίασε στο γεγονός ότι την περασμένη χρονιά δεν
χρησιμοποιήθηκε όσο έπρεπε η λίστα members για διάλογο με τα μέλη και
για τη συμμετοχή τους στις συζητήσεις που έγιναν για διάφορα σημαντικά
θέματα (π.χ. συγχώνευση planets, σχέσεις με άλλες ομάδες/πρωτοβουλίες,
κ.ά.) που περιορίστηκαν στην κλειστή λίστα του Δ.Σ. (board). Είπε επίσης
ότι ο ίδιος ήταν αρνητικός προς την περαιτέρω διαίρεση των μελών με τις
λίστες registered και members.
Επίσης πρότεινε ενέργειες που πρέπει να γίνουν για επαναδραστηριοποίηση
μελών, π.χ. περισσότερη συνεργασία και υποστήριξη πρωτοβουλιών σχετικών
με το Linux που γίνονται από άλλες ομάδες πχ. μαθήματα Linux στο
Hackerspace.gr.

Ο Δ. Γλυνός απάντησε ότι το σύνολο των θεμάτων που συζητήθηκαν στη λίστα
αλληλογραφίας board at hellug.gr αναφέρθηκαν και στις -πάντα ανοικτές προς
τα μέλη μας- συνεδριάσεις του Δ.Σ. που πραγματοποιήθηκαν (τα
περισσότερα) στο hackerspace, όπου όμως, δυστυχώς, δεν υπήρχε ιδιαίτερη
παρουσία μελών στις συναντήσεις αυτές.
Επίσης, είπε ότι μετά από κάθε Δ.Σ. δημοσιευόταν λεπτομερές αρχείο του
τι συζητήθηκε, ώστε να υπάρχει follow-up στις λίστες αν υπήρχε κάποιος
προβληματισμός. Δυστυχώς στα Δ.Σ. είχαμε τη συμμετοχή maximum 5 μελών
και μάλιστα τις φορές που βρισκόμασταν στο hackerspace ακόμη λιγότερων -
παρόλο που μέλη μας βρισκόντουσαν στο χώρο...

> Ο Π. Χρηστέας συμφώνησε ότι πρέπει να το αντιμετ. Τα ΔΣ ήταν ανοιχτά.
> Αναφέρθηκαν λεπτ. Για τις λίστες: οι συζητήσεις καλό είναι να γίνονται
στη λίστα hellug όπου θα διαφ. (ΣΣ. διακόπηκε η καταγραφή)
> Για το Hackerspace είπε - γιατί δεν έχουμε περισσότερες δράσεις από τα
κοινά μέλη, ζήτησε περισσότερη αναγνώριση για το έργο του Συλλόγου.

Ο Ν. Κόκκαλης απάντησε για τη μικρή προσέλευση ότι σήμερα ήταν μια
περίεργη μέρα (Σημ.: συνέπεφτε με τις κοινοποιήσεις στο Σύνταγμα ενάντια
στη ψήφιση του νέου Μνημονίου) οπότε ίσως οφείλεται σ' αυτό το γεγονός
ότι σήμερα είμαστε λιγότεροι.

Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με τους μελλοντικούς στόχους και την πορεία
του συλλόγου.

Ο Βασίλης Κιουστελίδης επεσήμανε ότι πρέπει να γίνει profiling των
μελών, ώστε να δούμε τι πραγματικά ενδιαφέρει τα μέλη και να γίνει
κατάλληλος συνδυασμός social events και συνελεύσεων.
Επεσήμανε ότι αν παρατηρούμε ότι στο φαγητό έρχονται 50 άτομα και στη
συνέλευση 13-14, ίσως τότε θα πρέπει κάπως να τα συνδυάσουμε αυτά, π.χ.
κάνοντας και κάποιες τοποθετήσεις / συζητήσεις στα πλαίσια κάποιας
βραδιάς που θα βγούμε π.χ. για φαγητό.
Στη συνέχεια εξήγησε γιατί πιστεύει ότι υπάρχει λιγότερη όρεξη,
κινητικότητα από τα μέλη ή από άτομα που ενδιαφέρονται να γίνουν μέλη.
Πριν 10 χρόνια υπήρχε μεγαλύτερη συζήτηση – τώρα το ελεύθερο λογισμικό
έχει γίνει commodity. Ο σύλλογος πρέπει να ενημερώσει, και όλα τα
μέλη να συμμετέχουν, να είναι ενήμερα για τις θέσεις του συλλόγου και το
διακύβευμα πχ. για ACTA.

Ο Π. Χρηστέας ανέφερε ότι έγινε ενημέρωση προς μέλη για συνδρομές και
είπε -πρέπει να δούμε ποια email είναι λάθος (bounced), ποιοι
ενδιαφέρονται να είναι τυπικά στο σύλλογο.

Ο Δ. Αγγελάκος απάντησε ότι δεν μπορείς να αναγκάσεις τα μέλη να είναι
σε όλες τις δράσεις, οπότε παλιότερα ήταν καλύτερα γιατί εγγράφαμε
περισσότερα μέλη που ενίσχυαν το σύλλογο.  «Πάντα λίγα μέλη έτρεχαν!».
Επίσης ανέφερε ότι, τουλάχιστον παλαιότερα, τα νέα μέλη που εγγράφονταν
ενίσχυαν οικονομικά το σύλλογο.

Ο Δ. Γλυνός πρόσθεσε ότι μας διευκολύνει να έχουμε έναν εύκολο τρόπο να
εγγράφουν νέα μέλη (ίσως μικρότερης ηλικίας, σε συνέδρια κλπ).
>Πρέπει να έχουμε έναν τρόπο να υπολογίσουμε πόσα μέλη ..
> Εδώ εξήγησα το σκεπτικό πίσω από τα 0 euro έξοδο εγγραφής (για να
μπορούμε
> να εγγράψουμε κόσμο άμεσα, και αν του αρέσει να δώσει και την ετήσια
> συνδρομή αργότερα).

Ο Βασίλης Κιουστελίδης ανέφερε ότι στο ΠΑΠΕΙ υπήρχε παλιότερα ένα core
5-6 ατόμων που προωθούσαν το open source είπε – χρειάζεται να
ευαισθητοποιήσουμε άτομα ιδεολογικά για τους σκοπούς του συλλόγου.
Ο Βασίλης ανέφερε επίσης ότι είναι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ σημασίας η δράση του
συλλόγου στα πανεπιστήμια καθώς θεωρεί ότι σήμερα ο παραπάνω πυρήνας
απουσιάζει από πολλά τμήματα.

Ο Π. Χρηστέας διέκοψε και ανακοίνωσε τις κατατεθείσες υποψηφιότητες για
το νέο Δ.Σ.:
1) Ιάκωβος Στέλλας
2) Ρίτσαρντ Κουέσκιν
3) Πάνος Χρηστέας
4) Βασίλης Κιουστελίδης
5) Νίκος Κόκκαλης
6) Φάνης Δοκιανάκης

Ο Χρ. Σιουλής πρόσθεσε ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε την «ιδεολογική»
θέση μας (ελευθερία, συνεργασία/αλληλεγγύη, δημιουργία χωρίς χρηματικό
κίνητρο, δημιουργία κοινών, κλπ) για προσέγγιση και με άλλες κοινωνικές
ομάδες και πρωτοβουλίες με κοινές «αρχές», -όχι μόνο αυτές που
σχετίζονται άμεσα με το Ελεύθερο Λογισμικό. Υποστήριξε δε ότι ομάδες που
δραστηριοποιούνται στο χώρο της εναλλακτικής κοινωνικής οικονομίας
(αυτοδιαχειριζόμενοι χώροι, κοινόχρηστες καλλιέργειες, τοπικές
πρωτοβουλίες αχρήματων ανταλλαγών/συστήματα L.E.T.S., κλπ) ότι είναι πιο
προσιτοί στο να αντιληφθούν τα οφέλη και υιοθετήσουν το ανοικτό
λογισμικό και το Linux και ότι θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να τους
ενημερώσουμε για το Linux, βοηθώντας τους παράλληλα, π.χ. στήνοντάς τους
servers με ανοικτό λογισμικό.
Είπε επίσης ότι δε βάζει φέτος υποψηφιότητα λόγω οικογενειακών
υποχρεώσεων αλλά και γιατί πιστεύει ότι ως μέλος θα μπορεί να θέτει
κάποια ζητήματα πιο εύκολα.

Ο Ν. Κόκκαλης ρώτησε για μέλη sysadms. Μάλιστα διατύπωσε τον
προβληματισμό του ότι από τους τωρινούς sysadms σχεδόν κανένας δε
παραβρέθηκε στη Γ.Σ.

Ο Βασίλης Κιουστελίδης επεσήμανε οι στόχοι του συλλόγου δεν πρέπει να
είναι μόνο τεχνικοί – πρέπει, δηλαδή, να προωθούμε και το γιατί είναι
κρίσιμο το ελεύθερο λογισμικό, επισημαίνοντας πόσο σημαντικές είναι
δράσεις π.χ. τύπου ACTA, που δεν είναι «τεχνικές».

Ο Δ. Αγγελάκος πρόσθεσε σχετικά με ιδεολογία: το ότι οι στόχοι μας είναι
κοινοί με άλλους δε σημαίνει ότι πρέπει να τους σιγοντάρουμε ή να τους
υποστηρίξουμε. Η ιδεολογία χωρίς πράξεις είναι απλώς ιδεολογία.
Δε μας χρειάζονται παρουσιάσεις για το Ελ. Λογισμικό ως προϊόν ή
ιδεολογία.
Χρειαζόμαστε επιχειρήματα τύπου success stories – π.χ. «Το Ελεύθερο
Λογισμικό με βοήθησε με τους Χ τρόπους να λύσω τα Υ προβλήματα», με απτά
παραδείγματα.

Ο Δ. Γλυνός απάντησε ότι θα υπάρχει πάντα μια σεβαστή μερίδα μελών που
δεν θα ενδιαφέρεται για την προώθηση, καθώς είμαστε User Group.
Στην Ελλάδα υπάρχουν 4 μεγάλα user groups: εμείς, java, helmug, &
windows. Οι 2 κάνουν προώθηση "ως προϊόν" μιας πλατφόρμας, οι άλλοι δύο
έχουν μια πιο υγιή φιλοσοφία.

Ο Π.Χρηστέας πρόσθεσε ένα ωραίο success story: «δεν υπάρχει άνεργος
λινουξάς»!

Ο Ν. Κόκκαλης είπε ότι είμαστε πρώτα-πρώτα «user group» και ότι ο ίδιος
συμμετέχει κυρίως για αυτόν το λόγο .

Ο Χρ. Σιουλής υπενθύμισε ότι ο σύλλογος είναι «Φίλων και Χρηστών» και
όχι -μόνο- για developers. Όταν, στην αρχή, οι χρήστες σε όλη την Ελλάδα
ήταν πολύ λιγότεροι, ο σύλλογος έπαιζε πράγματι το ρόλο του ελληνικού
LUG. Τώρα όμως, με πολύ περισσότερους χρήστες και με τόσες πολλές
εξειδικευμένες (θεματικά ή τοπικά) σχετικές ομάδες και πρωτοβουλίες (οι
οποίες βρίσκονται πιο συχνά μεταξύ τους και είναι πιο συγκεκριμένες) δεν
πρέπει ο HELLUG να έρχεται σε αντιπαράθεση και σε σύγκριση με αυτές.
Απεναντίας θα πρέπει να ο HELLUG να επικεντρωθεί στον παραδοσιακό
θεσμικό του ρόλο και να επιδιώξει τους καταστατικούς του στόχους (δηλαδή
την διάδοση του Linux) υποστηρίζοντας και επιδιώκοντας την συνεργασία
όλων αυτών των ομάδων/πρωτοβουλιών.

Ο Richard Kweskin έκανε μια αναφορά στην πορεία του συλλόγου και πώς
άλλαξαν οι συνθήκες αλλά δεν πρέπει να (ΣΣ. διακόπηκε η καταγραφή).
>Αυτό που είπε ο Richard εδώ και είναι πολύ σωστό είναι ότι η συζήτηση
>αυτή γίνεται κάθε φορά από το hellug... ενώ στην πραγματικότητα ο
hellug
>δεν έχει βρεθεί σε αντιπαράθεση με καμμία ομάδα μέχρι σήμερα, ίσα ίσα
>προσπαθεί να βρίσκεται σε επικοινωνία με όλες. Επίσης ανέφερε ότι δε
>χρειάζεται να συζητηθεί παραπάνω σαν θέμα εφόσον δεν υπάρχει.

Σχετικά με το πειρατικό λογισμικό, ο Βασίλης Κιουστελίδης και Δημήτρης
Αγγελάκος έθεσαν θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, άδειες λογισμικού,
copyright, EULA, Κόμμα Πειρατών.
O HELLUG μπορεί να κάνει δράσεις πάνω σε αυτά τα θέματα, π.χ να
ενημερώσει επιχειρήσεις

Ο Δημήτρης Αγγελάκος είπε θα μπορούσε να γίνει μια παρουσίαση πχ. πώς
είναι να δουλεύω χωρίς πειρατικό Λογισμικό

Ο Π. Χρηστέας πρόσθεσε ότι ο σύλλογος θα μπορούσε να κάνει μια συζήτηση
και να διατυπώσει θέσεις γιατί δε μας συμφέρει το πειρατικό λογισμικό,
π.χ. «το Ελ. Λογισμικό έχει καλύτερες άδειες χρήσεις». Και αφού
ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας να κάνουμε μια δράση ενημέρωσης του κόσμου
π.χ. ότι το παράνομο κατέβασμα θα σας βάλει σε μπελάδες. Να μη λέμε «μην
το χρησιμοποιείτε», αλλά αν το χρησιμοποιείτε ΠΡΕΠΕΙ να το έχετε νόμιμα.
Δε θα πάρουμε θέση για το copyright ταινιών ή MP3.

Ο Δ. Γλυνός ξεκαθάρισε ότι όταν κατεβαίνουμε σε μια κοινή δράση π.χ με
το Κόμμα Πειρατών όπως συνέβηκε π.χ. στη διαμαρτυρία ενάντια στην ACTA,
αυτό δε σημαίνει ότι όλες οι θέσεις μας είναι κοινές με τους Πειρατές ή
με οποιαδήποτε άλλη οργάνωση.
Μάλιστα επισήμανε ότι στο δικό μας δελτίο τύπου αναφέρθηκαν λιγότερα
ζητήματα από αυτά που έφερε στο φως ο παραπάνω φορέας, γιατί θέλαμε πιο
στοχευμένα να εστιάσουμε στα ζητήματα που αφορούσαν τους χρήστες Linux.

Ο Βασίλης Κιουστελίδης ανέφερε ότι υπάρχει μια γενικότερη συζήτηση για
το τι σημαίνει η ελευθερία. Εμείς ως Hellug πρέπει να έχουμε μια θέση
για το τι σημαίνει αυτό για το ελεύθερο λογισμικό.

Για την προσέλκυση νέων μελών, ο Richard Kweskin είπε ότι οι συζητήσεις
απλώς δε μας βοηθάνε. Πρέπει να προσελκύσουμε νέα άτομα και να
εκμεταλλευτούμε ότι ο σύλλογος έχει νομική υπόσταση. Επίσης όσο μπορούμε
να κάνουμε και περισσότερες εκδηλώσεις και στις ταβέρνες γιατί έρχονται
περισσότεροι.

Ο Δ. Αγγελάκος πρόσθεσε όταν βρισκόμαστε κοινωνικά, καλό είναι να
υπάρχει και μια ενημέρωση και προγραμματισμός για τα επόμενα events.

Ο Βασίλης Κιουστελίδης πρότεινε πριν τη συνάντηση να υπάρχει μια μικρή
συζήτηση στις λίστες για να προετοιμαζόμαστε και να υπάρχουν σκέψεις για
συζήτηση.

Για τη σχέση συλλόγου ΕΕΛΛΑΚ ο Φάνης Δοκιανάκης ρώτησε για την υποχρέωση
προς την ΕΕΛΑΚ – σε ποια χρήση θα μπει;

Ο Π. Χρηστέας απάντησε ότι πληρώσαμε 1500 ευρώ και θα μπει στη χρήση του
2011, και ότι θα μπούμε στο καταστατικό της ΕΕΛΛΑΚ όταν θα κάνει ΓΣ για
τροποποίηση καταστατικού.

Ο Δ. Γλυνός απάντησε ότι είμαστε ήδη εγγεγραμμένα μέλη στο καταστατικό
της ΕΕΛΛΑΚ.
Ο Δ. Γλυνός έκλεισε λέγοντας ότι ως μέλη της ΕΕΛΛΑΚ θα μπορούσαμε να
έχουμε μεγαλύτερη συμμετοχή του συλλόγου μας σε προτάσεις και σε δράσεις
και ότι μπορούμε να ζητήσουμε υποστήριξη για τους Έλληνες developers.
Παραδείγματος χάριν για developers μας πχ. στον πυρήνα ή στο KDE, όπου
τα έξοδα για τη συμμετοχή τους σε συνέδρια δεν καλύπτονται π.χ. από το
linux foundation, να γίνεται "κρούση" per case στην ΕΕΛΛΑΚ για να δούμε
αν μπορούν να εξασφαλιστούν κάποια χρήματα για το ταξίδι ή/και τη
διαμονή.

Ακολούθησε ενημέρωση από το ταμία Πάνο Χρηστέα για την ταμειακή
κατάσταση του συλλόγου καθώς και ο έλεγχος των βιβλίων και στοιχείων από
την απερχόμενη Ελεγκτική Επιτροπή η οποία, με προφορική έκθεσή της, τα
βρήκε σύμφωνα.
Έγινε επίσης μνεία ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα πρέπει να κάνουμε και
τη φορολογική δήλωση του συλλόγου.

Η ΓΣ ενέκρινε ομόφωνα τη διαχείριση του ταμείου για το προηγούμενο έτος.

Στην συνέχεια ορίστηκαν οι Υποψήφιοι για:

Ελεγκτική Επιτροπή οι:
1) Χρήστος Σιουλής
2) Κώστας Μαϊστρέλης
3) Δημήτρης Αγγελάκος

και για την Εφορευτική Επιτροπή οι:
1) Αλέξανδρος Διαμαντίδης,
2) Δημήτρης Γλυνός,
3) Λεωνίδας Μελισσινός

τους οποίους η ΓΣ ενέκρινε ομόφωνα δια ανατάσεως των χειρών.

Ακολούθησε η ψηφοφορία δια ψηφοδελτίων και κάλπης για το νέο Διοικητικό
Συμβούλιο, καθώς και η κοπή της πίτας του Συλλόγου για το 2012.
(Σημείωση: Το φλουρί έπεσε στον Πάνο Χρηστέα. Πάντα καλότυχος! :) )

Μετά τη διαλογή των ψηφοδελτίων από την Εφορευτική Επιτροπή,
ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για το νέο Δ.Σ., τα οποία
είναι τα εξής:

 @@@@@ @@@@@ @@@@ Ρίτσαρντ Κουέσκιν 14
 @@@@@ @@@@@ @@@@ Πάνος Χρηστέας 14
 @@@@@ @@@@@ @@@ Φάνης Δοκιανάκης 13
 @@@@@ @@@@@ @@ Βασίλης Κιουστελίδης 12
 @@@@@ @@@@@ @ Νίκος Κόκκαλης 11
 @@@@@ @@@@ Ιάκωβος Στέλλας 9

Στο σημείο αυτό λύθηκε η Γενική Συνέλευση.